„Inter Miami“ tikisi pasisemti jėgų iš naujojo 2025 m. išvykos ​​rinkinio – „SportsLogos.Net“ naujienos

„Inter Miami“ tikisi pasisemti jėgų iš naujojo 2025 m. išvykos


„Major League Soccer“ komanda Majamio „Inter“ tikisi pasisemti jėgų iš naujojo „Adidas“ sezono išvykos ​​komplekto 2025 m.

Majamio „Inter“ tapo pirmuoju MLS klubu, išleidusiu naują rinkinį 2025 m., kai ketvirtadienį, gruodžio 12 d., pristatė naujus rinkinius savo svetainėje ir socialinės žiniasklaidos kanaluose.

Naujasis „Fortitude Kit“ išlaiko naujausią Inter Majamio tradiciją, kai daugiausia juodos spalvos, tačiau šį kartą marškinėlių priekinė dalis yra padalinta į juodą ir tamsiai pilką. Šios spalvos skirtos vaizduoti granitą, „natūralų stiprybės ir atsparumo simbolį“, teigiama klubo pranešime spaudai. „Šie atspalviai rodo pasitikėjimą ir ryžtą, atspindi mąstyseną, kurios reikia norint įveikti iššūkius ir tapti stipresniais.

„Fortitude“ rinkinys yra apie atkaklumą. Tai daugiau nei tik marškinėliai – tai priminimas, kad sėkmė tiek aikštėje, tiek už jos ribų pasiekiama išlikus stipriam ir dirbant kartu. Tai šarvų, kuriuos žaidėjai dėvi su pasididžiavimu, o gerbėjai susirenka už nugaros, simbolis, parodantis bendrą jėgą ir vienybę, kuri apibūdina Inter Miami CF.

InterMiamiCF.com

Inter Majamio pranešime taip pat sakoma, kad nauji išvykos ​​rinkiniai yra duoklė Fort Loderdeilo miestui, „miestui, kuris tapo Inter Miami CF tvirtove ir kai kurių svarbiausių klubo etapų scena“, įskaitant laimėjimą Rėmėjų skydas 2024 m. ir pasiekė daugiausiai taškų reguliariajame sezone rekordą. 2026 metais klubas persikels į Majamio laisvės parką Majamyje.

Rėmėjo logotipai ant krūtinės ir rankovių yra rausvos spalvos, o „Inter Miami“ herbas ant krūtinės atvaizduotas vienos spalvos rožine spalva juodame fone. Kairė marškinėlio rankovė yra tamsiai pilka, kontrastinga su juoda toje marškinių priekio pusėje, o dešinės rankovės yra juodos. Adidas pečių juostelės ant kiekvienos rankovės taip pat kontrastuoja su rankovių spalva.

Komplekto nugarėlė yra vientisai juoda, o vienos spalvos rožiniai pavadinimai ir skaičiai nustatyti standartiniais MLS šriftais.

Šių metų naujiena, švenčiant 30-ąjį MLS sezoną, „Apple TV“ logotipas kairėje rankovėje bus pritaikytas kiekvienam klubui, o ne vienspalvis. „Kiekvienas iš 30 atnaujintų pleistrų įkvėpimo semiasi iš kiekvieno klubo išskirtinio herbo, spalvų paletės ir vizualinio identiteto“, – rašoma Inter Majamio pranešime. MLS logotipas ir toliau bus rodomas virš Apple TV logotipo kairėje rankovėje klubo spalvų – Inter Miami atveju juodos ir rožinės spalvos.

Naujus Majamio „Inter“ išvykos ​​rinkinius galima įsigyti oficialioje komandos parduotuvėje „Chase“ stadione Fort Loderdeilyje ir MLSStore.com. Netrukus juos taip pat bus galima įsigyti „Royal Caribbean“ kruiziniuose laivuose, nes bendrovė yra pagrindinė „Inter Miami“ partnerė ir priekinių marškinėlių rėmėja.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -