Ohajo valstija svarsto galimybę parduoti stadiono pavadinimo teises, Džersio reklaminė erdvė – SportsLogos.Net naujienos
Kolegijų sportui pradėjus dalytis pajamomis, sporto skyriai visoje šalyje ieško būdų, kaip padidinti savo pajamų galimybes.
Tai apima Ohajo valstiją, kuri, pasak naujojo sporto direktoriaus Rosso Bjorko, tiria galimybę parduoti Ohajo stadiono pavadinimo teises ir reklaminę vietą ant marškinėlių.
„Aš sakiau: „Žiūrėk, mes turime padėti viską ant stalo“. Bjork neseniai papasakojo Įjungta 3. „Stadiono pavadinimo teisės. Džersio pleistras yra pokalbis. Tame pokalbyje turime dirbti su savo partneriu Nike.
„Jei dabar daužome stiklą ir ketiname padėti atgal langą, padėkite viską ant stalo, kad galėtume pastatyti langą į reikiamą padėtį. Viskas turi būti ant stalo dabar, kad būtų galima analizuoti.
„Tai nereiškia, kad mes tai darysime. Tai tiesiog reiškia, kad bent jau atsakykime į klausimą. Štai vertė. Ar tai teisinga? Taip ar ne? Jei ne, gerai, gerai. Jei taip, kaip mes to sieksime? Arba kaip jis dera?
NCAA birželį paskelbė apie taisyklių pakeitimą leis mokykloms demonstruoti įmonių logotipus futbolo aikštėse reguliariojo sezono rungtynėmstaip pat komercinių rėmėjų skelbimai ant uniformų.
„Buckeyes“ jau turi įmonės logotipą, rodomą 25 jardų linijose prie „Horseshoe“, tačiau 2022 m. pardavė „Horseshoe“ žaidimo paviršiaus pavadinimų teises Kolumbo įmonei „Safelite AutoGlass“.
Tačiau verta paminėti, kad „Safelite Field“ nėra įtrauktas į oficialų Ohajo stadiono pavadinimą, skirtingai nei Ohajo valstijos krepšinio aikštelė, kuri oficialiai žinoma kaip „Value City“ arena Jerome'o Schottensteino centre.