„Amazon Prime Day 2024“ pardavimai pasiekė rekordinį 14,2 mlrd

wicked-monday-jxhM5Ni46zw-unsplash.jpg


„Amazon Prime Day“ renginys šiais metais pasiekė rekordinius pardavimus, nes JAV vartotojai liepos 16 ir 17 d. išleido 14,2 mlrd. USD, teigia „Adobe Analytics“. Tai reiškia 11% šuolį nuo praėjusių metų 12,7 mlrd.

Pirmąją 2024 m. internetinio renginio dieną pirkėjai išleido 7,2 mlrd. USD, ty 11,2 % daugiau nei prieš metus. „Adobe Analytics“ pranešė, kad antroji diena, palyginti su per metus, padidėjo 10,4 % ir pasiekė 7 mlrd. Nors „Amazon“ nepaskelbė jokių savo numerių, bendrovė pripažino rekordinius pardavimus.

„2024 m. „Prime Day“ buvo didžiulė sėkmė, nes milijonai „Prime“ narių visame pasaulyje kreipėsi į „Amazon“ dėl fantastiškų pasiūlymų, taip pat mūsų labai vertinami darbuotojai, pristatymo partneriai ir pardavėjai visame pasaulyje, kurie padėjo įgyvendinti renginį klientams. Dougas Herringtonas, Worldwide Amazon Stores generalinis direktorius, sakė pranešime.

„Adobe“ ataskaitoje teigiama, kad šiais metais apsipirkimas telefonais išaugo 18%, o tai sudaro 49,3% viso skaičiaus. „Amazon“ teigia, kad jos „Rufus AI“ asistentas padėjo milijonams klientų apsipirkti.

„Analytics“ svetainės skaitiklis pažymėjo, kad per dvi dienas vidutinė užsakymo vertė buvo 57,97 USD. Vidutinis pastarųjų dvejų metų „Prime Day“ renginių užsakymų dydis buvo atitinkamai 56,64 USD ir 53,14 USD.

„Adobe“ priduria, kad elektronika ir baldai paskatino daug pardavimų, o apsipirkimas baigus mokyklą taip pat sparčiai auga.

„Elektronikos, drabužių ir baldų kategorijos sudaro beveik pusę elektroninės prekybos išlaidų, tačiau 2024 m. pirmąjį pusmetį jų vienženklis augimas buvo nedidelis“, – sakė „Adobe Digital Insights“ analitikas Vivekas Pandya.

„Dabar aišku, kad „Prime Day“ renginys buvo katalizatorius visose šiose pagrindinėse kategorijose – nuolaidos buvo pakankamai didelės, kad vartotojai galėtų paspausti pirkimo mygtuką ir atnaujinti prekes savo namuose.

„Adobe“ teigė, kad klientai naudojo „pirk dabar, mokėk vėliau“ (BNPL) užsakymams, kurių vertė 1,08 mlrd. USD, o tai sudaro 7,6 % pardavimų.

Ataskaitoje prognozuojama, kad liepos mėnesį bendros vartotojų išlaidos pasieks 84,4 mlrd. USD, ty 8,2% daugiau nei 2023 m.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -