„Apple“ dabar leidžia programų kūrėjams teikti paraiškas, kad jie būtų rodomi „App Store“.
Programų kūrėjai dabar turi naują būdą reklamuoti savo programų paleidimą, atnaujinimus ir kitas naujas funkcijas Apple App Store. Pirmą kartą paskelbta bendrovės pasaulinėje kūrėjų konferencijoje birželio mėn., „Apple“ šią savaitę pristatė „App Store Connect“ parinktį „Featuring Nominations“ – paslaugų kūrėjai naudoja savo programėles, žaidimus ir naujinimus „App Store“. Dabar, užuot laukę, kol „Apple“ atpažins jų darbą, kūrėjai gali pasiūlyti savo programas.
Ši funkcija leis kūrėjams informuoti Apple apie tris skirtingus atnaujinimų tipus: naują turinį, programų patobulinimus arba naujų programų paleidimą.
Prieš pakeitimą „App Store“ redaktorių komanda sukurs istorijas apie programas ir jų kūrėjus, taip pat apibendrins programas į kolekcijas, kurios yra paryškintos daugelyje „App Store“ skilčių ir puslapių. Tačiau nebuvo oficialaus proceso, kuriuo būtų prašoma apsvarstyti galimybę įtraukti šias pozicijas, kurios gali pritraukti daug srauto į programas, kai vartotojai naršo „App Store“.
Naujasis procesas greičiausiai taps pagrindiniu žingsniu kūrėjų nuolatinėse rinkodaros ir reklamos pastangose, skirtose jų programoms, žaidimams ir kitiems naujinimams.
Norėdami naudoti parinktį „Pateikiamos nominacijos“, kūrėjai „App Store Connect“ pasieks nominacijų informacijos suvestinę, kurioje galės po vieną įvesti nominacijas. Didesniems leidėjams bus naudinga galimybė įkelti skaičiuoklę, kad būtų galima masiškai nominuoti programas ar žaidimus. „Apple“ siūlo nominacijai naudoti įsimintiną pavadinimą, kuris padėtų „App Store“ redaktoriams suprasti, į ką sutelktas naujas programos turinys ar funkcija.
Be naujinimo pavadinimo, kūrėjai turėtų įtraukti tekstinį aprašą, paaiškinantį atitinkamą informaciją apie naujinimą ir numatomą paskelbimo datą. Kitame lauke „Naudinga informacija“ kūrėjai taip pat gali pridėti kitos svarbios informacijos apie pateikimą, pvz., kūrėjo istoriją, tai, kaip jie sukūrė programą, ar kokį kitą pagrindinį veiksnį, į kurį nori, kad „Apple“ atkreiptų dėmesį, pvz., pritaikymo neįgaliesiems patobulinimus ar naudojimą. galbūt nauji kūrėjo įrankiai.
Jei „App Store“ redakcinė komanda pasirinks savo programą, kuri bus rodoma, kūrėjai gaus pranešimą iš „App Store Connect“. Jie gali spustelėti šį pranešimą, kad būtų nukreipti į puslapį, kuriame galės pasinaudoti naujais „Reklamuokite savo programą“ rinkodaros ištekliais, kurie leis jiems greitai išnaudoti savo poziciją, dalindamiesi naujienomis socialinėje žiniasklaidoje ir kiti rinkodaros iššūkiai.
„Apple“ teigia, kad ji taip pat pateiks rinkodaros medžiagos kitiems svarbiems programos gyvavimo ciklo momentams, pvz., kai ji pirmą kartą paleidžiama arba išleidžiama nauja versija. „Apple“ rinkodaros ištekliai apims pateiktą nuorodą, kuri nukreips vartotojus atsisiųsti programą ar žaidimą iš „App Store“.
Ši funkcija ne tik palengvins „App Store“ redaktorių, kurie jau yra susiję su programų paleidimų ir atnaujinimų kuravimu, kad „App Store“ visada turėtų naujų pasiūlymų, bet ir bus naudinga kūrėjams ir vartotojams, kurie nori atrasti naujausią turinį. , atnaujinimai ir nauji leidimai. Be to, siūlomi naujinimai gali padėti vartotojus sugrąžinti į programas, apie kurias jie galbūt būtų pamiršę – tai neseniai „Google Play“ sprendė savo kolekcijų funkcija, skirta paskatinti vartotojus grįžti prie programų, kad galėtų užbaigti pirkinius, transliuoti mediją, pateikti užsakymus, bendrauti su socialine žiniasklaida ir daugiau.