Arcade, nauja AI produktų kūrimo platforma, sukūrė šį karolį
Mariam Naficy, kosmetikos mažmeninės prekybos įmonės „Eve“ ir dizaino prekyvietės „Minted“ įkūrėja, ilgą laiką remia nepriklausomus menininkus ir padeda jiems parduoti savo produktus. Jos naujausia įmonė „Arcade AI“ yra naujo tipo prekyvietė, kuri suteikia kūrybiškumo kontrolę tiesiai į vartotojų rankas.
Generatyvioji AI platforma, kurios beta versija buvo pristatyta rugsėjį, leidžia klientams, vadinamiems „svajotojais“, įvesti savo idėjas į generatorių, kuris vėliau sukuria įvairius papuošalų dizaino variantus. Jie taip pat gali įkelti vaizdus.
Pasirinkus „Svajonę“, ji priskiriama vienam iš „Arcade“ amatininkų, kurie skaitmenines idėjas atgaivina kaip apčiuopiamus papuošalus, įskaitant apyrankes, pakabukus, auskarus, karolius, žiedus ir kt. Galima rinktis iš daugybės medžiagų, įskaitant auksą, žalvarį, sidabrą ir įvairius brangakmenius, įskaitant deimantus, granatą, rubiną ir kt.
Pats išbandžiau naująjį generatorių, kuris naudoja trečiųjų šalių modelių, tokių kaip „Stable Diffusion“ ir „Midjourney“, derinį. Įvedęs mano asmenines nuostatas, ypač mano meilę opalams, AI įrankis man sukūrė subtilų aukso spalvos gėlių karolį (pavaizduotas aukščiau esančiame paveikslėlyje).
Tada pateikiau užsakymą Studio Maisette, vienoje iš platformos dizaino studijų, o po kelių dienų gavau patvirtinti gatavo produkto vaizdo įrašą. Visas procesas nuo užsakymo pateikimo iki gaminio pristatymo truko apie dvi savaites.
Nors iš pirmo žvilgsnio vėrinys gali atrodyti elementarus, manau, kad jis puikiai atspindi mano estetiką. Papildomi taškai už opalų trejetą, kurie, pasak mano draugo gemologo, yra geros kokybės.
Tačiau ne visi gauti rezultatai atitiko standartus, todėl pakeliui susidūriau su kai kuriomis kliūtimis. Pavyzdžiui, AI generatoriui buvo sunku pridėti kelis žavesius prie vieno karolio. Taip pat nepavyko sukurti sudėtingų objektų, pavyzdžiui, dvidešimties kauliuko.
„Siekdami įsitikinti, kad viską galima pagaminti, mes iš tikrųjų turime šiek tiek apriboti modelius pagal tai, ką gamintojai mums pateikia duomenų ar ką jie gali pagaminti“, – sakė Naficy.
Laimei, yra redagavimo įrankis, kuriame galite pridėti, ištrinti arba koreguoti tam tikrus elementus, kad iš tikrųjų pagyvintumėte savo viziją. Vis dėlto ne visada pasisekdavo taip, kaip įsivaizdavau.
„Naficy“ planuoja patobulinti „stebuklingąjį rengyklę“, įtraukdama tokius dalykus kaip „Image Prompt“ (IP) adapteriai, kurie yra maži modeliai, kurie leisti iš anksto paruoštus teksto į vaizdą sklaidos modelius kurti vaizdus pagal vaizdo raginimus. Kita darbų idėja yra leisti vartotojams pasirinkti vaizdo dalį, kurią norite keisti. Arba vilkite dalį vaizdo ir perkelkite į kitą vietą.
Individualių papuošalų kūrimas „Arcade“ gali būti gana brangus ir gali kainuoti 1000 USD ar daugiau, atsižvelgiant į dizaino sudėtingumą. Tačiau jei norite paprastesnio kūrinio, galite tikėtis išleisti apie 100 USD. Pristatymas svyruoja nuo 10 USD iki 30 USD. Tai atitinka tai, kiek paprastai kainuoja pagal užsakymą sukurti papuošalai.
Pažymėtina, kad mano sukurtas kūrinys kainavo 186 USD ir 10 USD siuntimo išlaidas.
Kaina priklauso nuo naudojamos medžiagos, objekto dydžio ir kitų faktorių, pvz., karolių grandinėlės ilgio ar bet kokių papildomų pageidavimų, kuriuos norite pridėti gamintojui komentarų skiltyje. Gamintojai nustato savo kainas ir turi priimti dizainą bei sutikti su kaina prieš sutikdami jį gaminti. Jie taip pat gali atmesti dizainą, jei mano, kad jį sukurti per sudėtinga.
Net jei vartotojai negali sau leisti nusipirkti savo kūrinių svetainėje, Naficy teigė, kad jie gali tiesiog mėgautis kūrimo procesu ir įtraukti savo dizainą į jų profilyje pateiktą „Svajonių lentų“ kolekciją.
„Mes tiesiog norime, kad tai būtų stebuklinga ir linksma, ir mes tik toliau dirbsime su šiais potyriais, kol tai taps stebuklingiau ir smagiau. Tačiau yra tokia mano dalis, kuri tiesiog nori, kad žmonės galėtų kurti savo malonumui ir dalintis savo kūryba su kitais žmonėmis. Jiems iš tikrųjų nereikia tik pirkti, kad galėtų patirti svetainę“, – sakė ji.
Pažymėtina, kad „Svajotojai“ gali pasipelnyti iš savo dizaino, uždirbdami 2,5 % komisinį mokestį už pardavimą. Norėdami tapti pardavėju, vartotojai turi turėti 100 sekėjų ir parduoti tris prekes arba parduoti produktus už 500 USD. Artimiausiomis savaitėmis jie galės nustatyti savo kainų tašką.
AI generatoriaus naudojimas, kad klientai galėtų kontroliuoti dizainą, gali būti prieštaringi papuošalų dizaineriams dėl kelių priežasčių. Dizaineriai gali nerimauti, kad jų unikalūs kūriniai gali būti dauginami arba naudojami be leidimo, o tai gali pažeisti jų intelektinės nuosavybės teises. Be to, kai kurie gali baimintis, kad automatizavus projektavimo procesą gali sumažėti žmonių dizainerių galimybių, o tai sukels pavojų jų pragyvenimui.
Tačiau Naficy teigia, kad „Arcade“ rodomi amatininkai jaučiasi kitaip.
„Jie buvo labai imlūs. Nesitikėjau, kad…
Ir, pasak Naficy, dirbtinio intelekto modelis yra išmokytas niekada nekopijuoti dizaino tiksliai taip, kaip parodyta įkeltame paveikslėlyje.
„Galime blokuoti tam tikrus žodžius, kad jie nebūtų naudojami raginimo sluoksnyje. Be to, naudodamiesi vaizdo funkcijomis galime nustatyti, kaip stipriai AI leidžiama nukrypti nuo šaltinio vaizdo“, – aiškino ji.
„15 metų praleidau vadovaudamas „Minted“, kur žmonės visą laiką kopijuodavo mūsų menininkus, ir mačiau, kokį skausmą tai sukėlė žmonėms. Buvau labai empatiškas menininkui, nes nuolat skelbdavome jų pašalinimo pranešimus savo svetainėje ir stengėmės apsaugoti menininkus ir meną. Taigi, manau, kad tai, ką mes darome, suteikia mums daugiau kontrolės nei dauguma prekyviečių“, – pridūrė Naficy.
„Arcade“ svarsto galimybę ateityje plėstis į kitas kategorijas, galbūt pridėti priedų, drabužių, odos gaminių ir kt. Dėl to „Arcade“ tiesiogiai konkuruotų su „Off/Script“ – kita produktų kūrimo platforma, kuri pasirodė praėjusiais metais, siekiant padėti menininkams finansuoti savo dirbtinio intelekto sukurtus daiktus – nuo drabužių ir aksesuarų iki namų dekoro ir baldų.
Kalbant apie funkcijas, „Naficy“ ateinančiais mėnesiais nori pridėti daugiau socialinių funkcijų. Tai apima pardavėjų galimybę padėkoti naudotojams, kurie perka jų dizainą, ir bendruomenės narių galimybes kalbėtis vieni su kitais. Arcade taip pat gali pradėti konkursus, kuriuose nugalėtojai gali uždirbti nemokamų papuošalų, jei jų dizainas surinks daugiausiai balsų.
Kitas ilgalaikis tikslas – bendradarbiauti su pagrindiniais prekių ženklais, leidžiančiais vartotojams pirkti produktus iš gerai žinomų mažmenininkų tiesiogiai per platformą.
„Arcade“ gavo 17 mln. USD iš viso finansavimo iš Ashton Kutcher („Sound Ventures“, „Offline Ventures“) ir Reido Hoffmano („LinkedIn“ įkūrėjo). Kiti žinomi investuotojai yra Colinas Kaepernickas, „Lumi“ įkūrėjas ir buvęs NFL gynėjas; Davidas Luanas, „Adept AI Labs“ generalinis direktorius ir buvęs „OpenAI“ inžinerijos viceprezidentas; ir supermodelis bei verslininkas Karlie Kloss, be kita ko.