„Archer Aviation“ dvigubai sumažėja gynybos orlaivyje su šviežiais 300 mln. USD

Didėjanti geopolitinė įtampa ir nauja administracija, turinti „Hawkish“ gynybos darbotvarkę, paskatino daugelį startuolių įgyvendinti dvigubo naudojimo strategijas, skirtas užtikrinti pajamas per karines programas. Ir tai tendencija, kuri jau įkaista kosmoso srityje.
Tiesiog pažiūrėkite į „Archer Aviation“, Kalifornijoje įsikūrusį startuolių pastatą „Evtols“ (elektrinės vertikalios kilimo ir nusileidimo transporto priemonės). Iki visai neseniai „Archer“ pagrindinė „Oruose“ strategija buvo pradėti oro taksi tinklus keliuose JAV ir užsienio miestuose.
Dabar Archerio dėmesys sutelktas į gynybą. Ir tai pritraukia naują kapitalą, kad būtų galima tęsti šią misiją.
Bendrovė, kuri viešai paskelbė 2021 m. Rugsėjo mėn., Susijungdama specialių tikslų įsigijimo susijungimą, antradienį paskelbė 300 milijonų dolerių vertės nuosavybės padidinimą iš institucinių investuotojų, tokių kaip „BlackRock“ ir „Wellington“, padidindama bendrą „Archer“ finansavimą maždaug 3,36 milijardo JAV dolerių. Šis šviežias kapitalas gruodžio mėn. Išskyrė 430 milijonų dolerių turą, kad finansuotų savo naują „Archer“ gynybos programą.
Vykdydamas šią programą, Archeris pasirašė išskirtinį susitarimą su ginklų gamintoju Andurilu, kad kartu sukurtų hibridinį dujinį ir elektrinį VTOL orlaivį kritinėms gynybos programoms. Kartu jie abu kreipiasi į Gynybos departamento įrašų programą, kuri yra biudžeto įsigijimo programa su garantuotu finansavimu per nustatytą laikotarpį.
„Kai mes įsitraukėme į darbą, kurį dirbome gynybos fronte, supratome, kad rinka yra daug didesnė, nei mes iš pradžių tikėjomės tiek apimties, tiek laiko atžvilgiu“, – „TechCrunch“ pasakojo „Archer“ vyriausiasis komercijos pareigūnas Nikhil Goel. .
„Mes esame vienintelė kompanija erdvėje, kuri, manau, yra nukreipta į didelę gynybos programą“, – tęsė Goelis. „Taigi mes tikrai norime būti strateginiai su mūsų investicijomis ir visišku garuoju į priekį.“
Konkursai tokiose erdvėse kaip „Joby Aviation“ ir „Beta Technologies“ taip pat turi karines sutartis, kad patikrintų savo orlaivius stebėjimo, logistikos ir žvalgybos misijoms. „Archer“ turi savo tokias sutartis su kariuomene, tačiau tai, ką dabar vejasi pagal įrašų programą, garantuojamas finansavimas, kelias į mastą ir rimtas konkurencinis griovys.
„Goel“ patvirtino, kad 300 mln. USD iš investuotojų daugiausia bus naudojami pagreitinti darbą, kurį „Archer“ daro su Andurilu, kad sukurtų hibridinį VTOL, nors jis nesidalino jokiais bendrovės pasiūlymų su DOD atnaujinimais.
Archerio sprendimas priima pramonės impulsą.
D.Trumpo administracija pažadėjo, kad „greitai atsiranda kylančios technologijos“, tokios kaip AI, dronai ir kontratakų sistemos, kad modernizuotų kariuomenę. „Evtols“ pačios savybės, dėl kurių jos puikiai tinka miesto ir regioniniams skrydžiams, taip pat yra patrauklios gynybos naudojimo atvejams.
Keliaudamas 300 pėdų atstumu, „Archer Aviation“ elektrinis orlaivis „Midnight“ kelia mažiau triukšmo nei pravažiuojantis automobilis greitkelyje. Miesto aplinkoje jis susimaišo su kitais transporto garsais taip, kad sraigtasparniai negali.
„Garso profilis yra tas, kodėl mes taip gerai esame („ Build “orlaiviams) gynybai“, – sakė Goelis. „Jei pažvelgsite į tradicinius sraigtasparnius, kuriuos naudoja gynybos pramonė, jie yra labai garsūs ir turi labai pastebimus šilumos parašus. Taigi sraigtasparniai nelabai tinka labiau atskirtoms misijoms. “
„Archer's Midnight“ pastatytas su 12 variklių ir sraigtų rinkinių – šeši priekyje, šeši gale. Šis paskirstytas vargas tarp mažesnių rotorių, kurie sukasi šiek tiek lėčiau, o ne vienas didelis pagrindinis rotorius ir uodegos rotorius, veikiantis dideliu greičiu, sukelia daug mažiau triukšmo.
VTOL taip pat yra suprojektuoti pereiti nuo vertikalaus keltuvo į sparnuotą horizontalų skrydį kaip lėktuvas. Kai skrydis į priekį, vidurnaktis sukuria visą keltuvą iš sparno, o ne nuo traukos žemyn, o tai taip pat sumažina bendrą rotoriaus triukšmą, – „Archer“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Adamas Goldsteinas pasakojo „TechCrunch“ neseniai vykusioje skrydžio demonstracijoje.
Archerio kelias į komercializavimą

Kol „Archer“ gilinasi į gynybos pramonę orlaiviais, bendrovė vis dar ketina išleisti savo pirmąjį ribotą komercinio oro taksi tinklą 2025 m. Pabaigoje Jungtiniuose Arabų Emyratuose.
2026 m. Archeris sako, kad jis išplės oro taksi paslaugas keliuose kituose miestuose ir šalyse, įskaitant Los Andželą, San Franciską, Niujorką, Pietų Korėją ir Indiją. Bendrovė bendradarbiauja su „Major Airlines“, kad palengvintų oro taksi tinklus, tokius kaip „United“, „Southwest“ ir „Indigo“, ir 2024 m. Lapkričio mėn. Bendra „Japan Airlines“ ir „Sumitomo“ įmonė sąlygiškai sutiko įsigyti iki 500 milijonų dolerių elektrinių orlaivių iš „Archer“.
2026 m. Nėra taip toli, o Archeris anksčiau išstūmė savo tvarkaraščius. Iš dalies taip yra todėl, kad Archeris vis dar siekia patvirtinti savo „Evtols“ saugumą ir užtikrinti reikiamą federalinės aviacijos administracijos pažymėjimą.
JAV EVTOL įmonės turi užsitikrinti tipo sertifikatą, kad patvirtintų orlaivio projektą, gamybos sertifikatą, kad būtų galima įrodyti, jog jie gali masiškai gaminti transporto priemonę, kuri atitiktų patvirtintą projektą, ir tinkamumo tinkamumo orlaiviui, kad orlaivis būtų saugus skraidymui.
Goelis sako, kad Archeris tų sertifikatų procese yra toli, tačiau dar neturi jų gauti. Orlaivyje dar nėra „Archer“ skraidyti su pilotu, o tai yra būtinas žingsnis į orlaivio išbandymą su keleiviais. Goelis sako, kad Archeris į vieną iš savo vidurnakčio „nedrąsiai“ įdės pilotą.
Orlaivių sertifikavimo ir mastelio kūrimo procesas yra brangus.
„Archer's Georgia“ gamyklos, pastatytos su savo strateginiu investuotoju Stellantis, statyba yra beveik baigta, tikimasi, kad gamyba prasidės šį ketvirtį. „Archer“ tikisi kasmet pastatyti 650 orlaivių iki 2030 m. Šiais metais „Archer“ tikslas yra pagaminti nuo aštuonių iki 10 orlaivių tarp Džordžijos įrenginio ir jo prototipo įrenginio Kalifornijoje.
„Goldstein“ spalio mėnesį „TechCrunch“ teigė, kad didžioji dalis kapitalo išlaidų, skirtų gamyklai padidinti ir paleisti, jau buvo išleisti, todėl dabar kalbama apie vidurnakčio „Evtols“ mastelį, kartu kuriant hibridinį gynybos orlaivį.
Šiandienos „Raise“ bendras „Archer“ likvidumas padidina daugiau nei 1 milijardą dolerių, pratęsdamas savo kilimo ir tūpimo taką „Keleto metų“ per komercializavimą ir pradinius gynybos darbo etapus, teigia Goelis.
„Archer“ dar turi pasidalyti savo 2024 m. Ketvirtojo ketvirčio ir visų metų pajamomis, tačiau bendros bendrovės veiklos išlaidos per pirmuosius tris metų ketvirčius padidėjo 385 mln. USD arba pakoreguotai 281 mln. USD. „Archer“ tikėjosi, kad pakoreguotos veiklos išlaidos, skirtos Q4, bus nuo 95 iki 110 milijonų dolerių.