Buvęs „Expedia“ VP startuolis naudoja dirbtinį intelektą, kad padėtų mažesnėms įmonėms užsisakyti keliones

michael-gulmann.jpeg


Mažoms įmonėms ir pradedančiosioms įmonėms dažnai trūksta specialių kelionių biuro, todėl vadovai ir įkūrėjai verčiami pasikliauti žmonių padėjėjais arba daug kainuojančiomis ir sudėtingomis kelionių programėlėmis.

Buvęs „Expedia“ pasaulinio produkto viceprezidentas Michaelas Gulmannas lažinasi, kad dirbtinis intelektas padės įveikti atotrūkį. Jo įmonė „Otto“ išeina iš slapto ketvirtadienio ir planuoja rugsėjį išleisti platformos alfa versiją, kad atrinktų JAV dalyvius. Paslauga skirta greitai palengvinti skrydžių ir viešbučių užsakymus naudojant užklausas natūralia kalba.

Otto surinko 6 milijonus dolerių pradiniame etape, kuriam vadovavo „Madrona Ventures“, dalyvaujant „Direct Travel“. Tarp „Angelų“ investuotojų yra buvę „C-suite“ vadovai iš tokių paslaugų kaip „Expedia“, „Ortbiz“, „Uber“ ir „Farecast“.

Startuolis panaudos 6 milijonus dolerių, kuriuos surinko produktų kūrimui ir inžinierių įdarbinimui. Otto turėtų veikti dvejus metus.

Gulmannas sakė „TechCrunch“, kad nors „TravelPerk“ ir „Concur“ daugiausia dėmesio skiria didelėms įmonėms, Otto siekia aptarnauti klientus, kuriems trūksta prieigos prie paslaugų.

„Pagalvokite apie Otto kaip aukščiausios klasės kelionių agentą ar vadovo padėjėją, kuris prisimena jūsų pageidavimus, pvz., viešbučių ir skrydžių pasirinkimą. Ji taip pat prisimins kitus niuansus, pvz., jei norite likti per 10 minučių nuo susitikimo vietos“, – sakė Gulmannas.

Jis pažymėjo, kad tai reiškia, kad vartotojams nereikia iš naujo įvesti nuostatų kiekvieną kartą, kai naudojasi paslauga. Jiems taip pat nereikia perjungti kelionių svetainių ir paslaugų, tokių kaip „Google Maps“.

Gulmannas pridūrė, kad Otto automatiškai ieško užsakymų ir tvarkaraščių pakeitimų. Pavyzdžiui, jei jūsų pageidaujamas viešbutis yra užsakytas, galite pasirinkti kitą netoliese esantį viešbutį.

Tais atvejais, kai robotas dėl kokios nors priežasties negali užbaigti užsakymo, jis perduos operacijas „Direct Travel“ agentui, kuris tęs darbą ten, kur buvo baigtas. Gulmannas paaiškino, kad šie atvejai greičiausiai bus reti, nors sunku įvertinti dažnį be daugiau bandymų realiame pasaulyje.

Steve'as Singhas, Madronos generalinis direktorius ir laikinasis kelionių technologijų įmonės „Spotnana“ generalinis direktorius, vadovavo Otto sėkmei. Vykdytojas, kuris taip pat įkūrė „Concur“, balandžio mėnesį kartu su kitais investuotojais įsigijo „Direct Travel“ (vieną iš turo investuotojų). Singhas yra „Direct Travel“ vykdomasis pirmininkas ir užims panašias pareigas Otto valdyboje.

Kalbėdamas su „TechCrunch“, Singhas sakė manantis, kad Otto turi puikią galimybę užimti tam tikrą rinką kelionių erdvėje.

„Priežastis, kodėl daugelis verslo kelionių nėra valdomos, yra ta, kad tokios paslaugos kaip „Concur“ ar kitos kelionių valdymo įmonės yra per brangios mažoms įmonėms. Paprastai smulkaus verslo savininkai keliauja į vadovų padėjėjus. Tuo Otto yra gerai, jis veikia kaip jūsų paties vadovo padėjėjas arba kelionių agentas“, – sakė jis.

„Otto“ naudoja savo investuotojų ir patarėjų tinklą, kad gautų geriausius skrydžių ir kelionių duomenis – integruojasi su tokiomis paslaugomis kaip „Direct Travel“ ir „Spotnana“, kad palengvintų pritaikytas užsakymo užklausas.

Gulmannas sakė, kad, pavyzdžiui, jei jums reikia viešbučio su baru ant stogo, to nerasite kaip filtro „Expedia“ ar „Booking.com“. Jis sakė, kad „Otto“ naudoja įvairius viešbučių duomenų teikėjus ir oro linijų tvarkaraščių duomenų bazes, kad naudotojai galėtų geriau pritaikyti juos.

Šiuo metu bendrovė tiksliai derina paruoštus AI modelius naudodama savo duomenis. Gulmannas pažymėjo, kad šių modelių naudojimo kaina bus daug mažesnė nei įmonė uždirbs iš filialų pajamų už vieną užsakymą.

Otto planuoja leisti robotui užregistruoti operacijas, anonimizuoti kelionių ID ir analizuoti duomenis, kad patikrintų, ar nėra haliucinacijų ar klaidų. Ji pabrėžė, kad, kadangi skirtingoms užduotims atlikti naudojami skirtingi agentai ir modeliai, haliucinacijų skaičius turėtų būti mažas.

Gulmannas teigė, kad išleisdama alfa versiją, bendrovė planuoja patobulinti savo produktą, siekdama, kad iki metų pabaigos beta versija taptų prieinama daugiau žmonių. 2025 m. pradžioje jis planuoja, kad „Otto“ būtų plačiau prieinamas.

Singhas priduria, kad ateityje Otto galės teikti labai individualizuotas paslaugas. Naudotojai galės pasakyti tik „Užsisakykite man kelionę kitos savaitės susitikimui“, o įrankis suplanuos kelionę pagal istorinius duomenis ir nuostatas.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -