„Chift“ leidžia SaaS įmonėms integruotis su daugybe finansinių įrankių su vieninga API

Chift_Founders.jpg


Pennylane, Qonto, Agicap, Pleo ir Mollie turi vieną bendrą bruožą. Visi jie vienu ar kitu būdu naudoja „Chift“, kad valdytų integraciją su kitomis paslaugomis. Ir šis palyginti jaunas Belgijoje įsisteigęs startuolis ką tik surinko 2,3 mln.

Daugelis fintech startuolių pasikliauja integracijomis, kad jų produktai derėtų su klientų finansiniais paketais. Jie dažnai sukuria daugybę jungčių ir partnerių integracijų, kad finansinė informacija būtų nuosekli keliuose produktuose. Augant jų integracijos ekosistemai, jie kartais pasikliauja iPaaS teikėju (integracijos platforma kaip paslauga).

„Chift“ iš esmės veikia kaip trečiosios šalies integracijos ekspertas. Tai veikia šiek tiek panašiai kaip „Codat“ JK ir „Merge“ JAV. Užuot kūrę jungtis po vieną, „Chift“ siūlo suvienodintų API rinkinį, suderinamą su populiariausiais finansiniais įrankiais.

Pavyzdžiui, „Chift“ sukūrė apskaitos API, suderinamą su prancūzų „Sage“, „Cegid“ ir „Pennylane“ apskaitos programine įranga. Bendrovė taip pat sukūrė sąskaitų faktūrų išrašymo įrankių, elektroninės prekybos platformų ir pardavimo vietos programinės įrangos integraciją.

Chift nusprendė pirmiausia sutelkti dėmesį į finansines priemones. „Mes integruojamės su įrankiais, kurie generuoja finansinius duomenis“, – „TechCrunch“ sakė vienas iš įkūrėjų ir generalinis direktorius Gauthier Henroz.

Skirtingai nuo kitų pramonės šakų, fintech rinka vis dar yra gana fragmentuota – kiekviena Europos šalis turi savo apskaitos ar sąskaitų faktūrų išrašymo platformas. Tačiau gali būti naudinga turėti prieigą prie finansinių duomenų iš bet kurio SaaS produkto.

Kadangi vis daugiau įmonių pradeda pasitikėti „Chift“, startuolis gali pridėti daugiau jungčių. Visi „Chift“ klientai gali gauti naudos iš šių naujų integracijų. Kaip papildoma „Chift“ nauda, ​​ji sukuria kliūtis naujokams patekti į rinką.

„Europoje slypi visas sudėtingumas. Kiekvienoje šalyje reikalai skirsis, ypač apskaitos, pardavimo vietų ir sąskaitų faktūrų išrašymo įrankių“, – sakė Henrozas.

„Mes padedame savo klientams, kurie vėliau parduoda arba atveria naujas rinkas. Labai mažai dingsta, nes esate integruoti, esate susiję, sujungiate juos su kitais ir sukuriate jiems naujų galimybių“, – vėliau pokalbio metu pridūrė jis.

Integracijos kūrimas taip pat nėra vienkartinis projektas. Įmonės išleidžia savo API naujinimus, dėl kurių gali kilti gedimų. Chift yra atsakingas už šių integracijų palaikymą. SaaS įmonės gali sutelkti dėmesį į savo pagrindinį produktą, o ne į šias integracijas.

Investuotojai į pradinį etapą yra Entourage (Pieterjano Bouteno fondas), Shapers (Philippe Teixeira da Mota fondas), Seeder Fund ir keli verslo angelai. „Mūsų tikslas yra tapti Europos lyderiu”, – sakė Henrozas.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -