David Energy stoja prieš Goliath energijos senbuvius
Jamesas McGinnissas buvo apsėstas dekarbonizacijos ir energijos tinklų nuo tada, kai prieš daugiau nei dešimtmetį buvo vidurinės mokyklos mokinys. Dabar jo startuolis David Energy turi aukštą tikslą: per ateinančius 10 metų energijos tinklas veiktų tik naudojant švarią energiją.
Brukline įsikūręs „David Energy“ yra mažmeninės prekybos energijos tiekėjas su programine įranga. Jis parduoda elektros energiją mažoms įmonėms ir gyventojams tam tikrose valstijose, pvz., Naujajame Džersyje ir Masačusetse, niekuo nepanašiu į Pietų bendrovę ar „Pacific Gas & Electric“. Tačiau skirtingai nei senieji operatoriai, jis yra visiškai orientuotas į švarią energiją. Tai taip pat padeda klientams optimizuoti energijos naudojimą ir gauti piniginį atlygį už energijos taupymą.
Šiuo metu startuolis turi du verslo srautus. Pirmasis ir didesnis dėmesys skiriamas smulkaus verslo strategijai, kuri buvo pristatyta 2022 m. Taikant šį metodą šioms įmonėms tiekiama švari energija, taip pat įmonėms suteikiama informacijos suvestinė, leidžianti stebėti energijos suvartojimą ir tikrinti sąskaitas už energiją, kad būtų išvengta perteklinio suvartojimo.
McGinniss, David Energy įkūrėjas ir generalinis direktorius TechCrunch sakė, kad įmonė ką tik pradėjo savo verslą, orientuotą į gyvenamąsias patalpas 2023 m., kuris šiuo metu yra prieinamas vartotojams Teksase, kurie turi elektrinę transporto priemonę arba turi išmaniųjų namų sistemas, tokias kaip Nest. David Energy naudoja išmaniuosius namų įrenginius ir elektromobilių įkroviklius, kad padėtų jiems optimizuoti energiją ir praneštų naudotojams, kada reikia įkrauti savo automobilį.
„Programinė įranga yra unikali, kad automatiškai išspręstų šias problemas”, – sakė McGinniss apie komercinius ir gyvenamuosius klientus. „Jei galime nustatyti būdą, kaip gauti pigesnės energijos, jie tai perka per mus. Tai, ko jie kreipiasi į mus, iš esmės yra tapti savo energijos vadybininku per savo programinės įrangos platformą.
McGinniss įkūrė David Energy 2019 m. Iš pradžių jis norėjo prisijungti prie įmonės, siekiančios dekarbonizuoti tinklą, bet nerado nė vieno, kuris spręstų problemą taip, kaip jis manė, kad galėtų. Dabar David Energy aptarnauja tūkstančius klientų ir surinko daugiau pinigų.
Startuolis ką tik surinko 23 mln. USD A-1 serijos turą, kuriam vadovavo Cathay Innovation, dalyvaujant esamiems investuotojams, įskaitant USV, Keyframe Capital, Equal Ventures ir BoxGroup. McGinniss teigė, kad bendrovė planuoja panaudoti lėšas, kad toliau plėstųsi į daugiau geografinių vietų ir įrodytų, kad produktų rinka yra tinkama pakartotinai, prieš iškeldama kitą etapą.
„Viskas, kas susiję su elektros tinklu, kiekvienu etapu platesnė investicinė bendruomenė darosi vis protingesnė“, – sakė McGinniss. „Dar 2019 m. niekas iš tikrųjų nežinojo apie galimybę. Kitą kartą, kai auginome, žmonės kalbėjo apie klimato technologijas ir pradėjo suprasti, kad elektros sektoriuje yra didžiulė galimybė.
Simonas Wu, „Cathay Innovation“ partneris, „TechCrunch“ sakė, kad jie susidomėjo „David Energy“, nes jis puikiai atitinka Prancūzijos rizikos įmonės klimato kaitos tezę. Bendrovė turi didelių ambicijų, bet taip pat gaminių liniją, kuri jau yra išleista ir uždirba pinigus.
„David Energy buvo viena iš pirmųjų (įmonių), kuri pasakė: „Pabandykime nekurti naujų energijos išteklių, pažiūrėkime, ką galime padaryti arba ką turime šiuo metu“, – sakė Wu. „Jei sugebėsime optimizuoti tai, ką turime, kas nepasikeitė skaitmeniniu būdu, galime struktūriškai sumažinti energijos sąnaudas labiau į programinę įrangą orientuotu būdu.
David Energy gali susidurti su stipriu priešpriešiniu vėju, kai reikia keisti mastelį. Kiekviena valstybė savo energijos tinklus vertina skirtingai, o perėjimas prie švarios energijos arba energijos vartojimo detalių valdymas nebūtinai yra svarbiausias gyventojams ar komercinėms įmonėms.
Privatūs klientai taip pat turi nutraukti sutartis su senuoju energijos tiekėju, kad galėtų prisijungti prie David Energy, o tai reiškia, kad įmonė turi išlaikyti tvirtą pasitikėjimo pagrindą. Kalbant apie komercinę pusę, McGinniss teigė, kad iki šiol daugelis David Energy klientų yra iš išorės, nes yra švietimo elementas, kad žmonės prisiregistruotų. Jis pridūrė, kad daugelis įmonių negalvoja apie perėjimą prie švarios energijos ir nesuvokia, kad energijos suvartojimo stebėjimas gali padėti sumažinti jų suvartojimą ir sutaupyti pinigų.
Kiti startuoliai taip pat nori išspręsti tinklo problemas. „Octopus Energy“ teikia švarią energiją JK ir Teksaso gyventojams; ji pritraukė daugiau nei 2,9 mlrd. USD rizikos finansavimo. „Arcadia“ yra vėlyvos stadijos startuolis, siekiantis dekarbonizuoti elektros tinklą ir surinko daugiau nei 575 mln. USD iš VC.
McGinniss pripažino, kad David Energy strategija yra tik vienas iš būdų išspręsti energetikos krizę. Jis pridūrė, kad bendrovė pradeda matyti smagračio efektą iš esamų klientų, dėl kurių atsiranda naujų vartotojų, ir jis taip pat optimistiškai vertina bendrovės paskatas ir programinės įrangos požiūrį.
„Norime pastatyti naujas elektros tinklas, kuris galės valdyti šią naują aplinką, prie kurios senieji operatoriai nėra pasirengę prisitaikyti“, – sakė jis.