Ispanijos startuolis „Exoticca“ savo kelionių paketų platformai surinko 60 mln

Shooting_Exoticca_105_web1.jpg


Kelionių į užsienį tipą, kai reikia kelių viešbučių, skrydžių, veiklos, pervežimų, transporto būdų ir gidų, tradiciškai vykdo kelionių agentai. Kadangi tokių sudėtingų pasiūlymų realiuoju laiku kainodaros nėra, keliautojai turi keletą kitų galimybių. Ispanijos startuolis „Exoticca“ nusprendė sulaužyti šį riešutą ir dabar surinko 60 mln. EUR D serijos turą, kuriam vadovauja Quadrille Capital.

Kelių dienų kelionių paketų rinka yra labai didelė, tačiau tai yra viena iš paskutinių kelionių pramonės sričių, kurios bus suskaitmenintos. Exoticca platforma jungia skrydžius, viešbučius, maitinimą, pervežimus, transportą ir vietines įmones. Tai leidžia paprasčiau užsisakyti šiuos sudėtingesnius paketus, taip pat sumažina išlaidas net 30%, teigia bendrovė.

„Exoticca“ taip pat teigia, kad nuo 2015 m. daugiau nei dvigubai padidino savo pardavimus, palyginti su 2015 m., ir dabar veikia Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kanadoje, Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Meksikoje ir Kolumbijoje per kelionių ir ne kelionių internetinį tinklą. ir neprisijungę partneriai.

„Kelionės paketą prieš du šimtmečius išrado Thomas Cookas ir per tą laiką jis tikrai nepasikeitė“, – sakė „Exoticca“ generalinis direktorius Pere'as Vallèsas. „Mes pristatome modelį, kuris yra labiau skaitmeninis, leidžiantis parduoti tokio tipo produktus internetu, kuris yra lankstesnis, tačiau turi ir didelių pranašumų, kai kalbama apie kainą ir kainą.

„Exottica“ tam tikru mastu konkuruoja su „Tourlane“ – planavimo ir užsakymo platforma, padedančia keliautojams tyrinėti ir pirkti kelių dienų keliones internetu. „Tourlane“ iki šiol surinko 101 mln.

Tačiau Vallès teigė, kad Exottica „nemato jų kaip konkurentų. Jie turi skirtingą modelį, kuris labiau pagrįstas rinka. Jie nesiūlo kainodaros realiuoju laiku.

Jo įmonė orientuota į „vertę už pinigus“, – sakė Vallès. „Ir tai veda mus prie kliento, kuris priklauso vidurinei ir aukštesnei vidurinei klasei. Jis pridūrė, kad 75% „Exottica“ verslo yra JAV ir Kanadoje, „taigi amerikiečiai ir kanadiečiai keliauja į 70 mūsų siūlomų krypčių“ iš bendrovės būstinės Barselonoje.

Jis sakė, kad tikslas yra plėstis į Lotynų Ameriką, Vidurinius Rytus, Indiją ir Kiniją.

Alejandra Duran Gil, „Quadrille Capital“ partnerė, pareiškime sakė: „Tvirtas Exoticca finansinis pagrindas ir išskirtinis komandos vykdymas yra mūsų investicinio darbo pagrindas“.

Šiame ture taip pat dalyvavo nauji investuotojai, įskaitant All Iron ir ICF, ir esami investuotojai 14W, Mangrove, Bonsai, Sabadell ir Aldea.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -