Kadangi X paduoda reklamuotojus į teismą dėl boikoto, programa pašalina visus skelbimus iš aukščiausios prenumeratos pakopos

Praėjus kelioms dienoms po to, kai Elon Musk's X paskelbė paduodanti ieškinį reklamos pramonės grupei dėl tariamo jos paslaugų boikoto, bendrovė visiškai atsisako skelbimų iš aukščiausios prenumeratos pakopos. Trečiadienio vakarą X paskyra paskelbė, kad jos „Premium+“ prenumerata dabar bus „visiškai“ be skelbimų, todėl kai kuriems kyla klausimas, kaip šis pakeitimas paveiks kūrėjų pajamas, kaip X skelbimų pajamų paskirstymo programos dalis.
Praėjusiais metais bendrovė, anksčiau žinoma kaip „Twitter“, atvėrė savo pajamų iš reklamos paskirstymo programą pasauliniams kūrėjams, leisdama jiems užsidirbti pinigų iš savo paskyrų per skelbimus, pateikiamus atsakymuose į jų įrašus. Tai paskatino kūrėjus skelbti dalykus, kurie skatina pokalbį, pvz., memus ir anekdotus, karštus pokalbius, prieštaringas nuomones ir kt. X teigė, kad bus apsaugos nuo to, iš ko tokiu būdu būtų galima gauti pajamų, ir neleido kūrėjams gauti pajamų iš įrašų, kuriuose yra seksualinio turinio, smurto, nusikalstamos veiklos, lošimų, narkotikų, alkoholio ir „praturtėjimo schemų“.
Nepaisant apribojimų, programos paleidimas turėjo įtakos X turiniui, nes jos algoritminis sklaidos kanalas „Jums“ dabar pateikia daugiau šių virusinių įrašų, o kai kurie kūrėjai iš pradžių pranešė, kad uždirbo nuo penkių iki šešių skaitmenų. Kiti kūrėjai į X žiūrėjo atsargiau, teigdami, kad platforma vis dar toli nuo pagrindinio pajamų šaltinio, palyginti su galimybėmis, esančiomis kitose socialinės žiniasklaidos programose.
X teigė, kad kūrėjai gali dalytis pajamomis tik iš „patvirtintų“ naudotojų natūralių skelbimų parodymų, rodomų atsakymuose į jų įrašus sistemoje X. Tam reikia „Premium“ arba „Premium+“ prenumeratos.
Tačiau „X Premium+“ jau buvo palyginti be skelbimų, todėl šis naujausias pakeitimas gali neturėti tokio didelio poveikio, kaip baiminasi kūrėjai. Prieš pakeitimą „Premium+“ prenumeratoriai nematydavo skelbimų X „For You“ laiko juostoje, „Sekant laiko juostai“, neskelbtų atsakymų ar profilių, tačiau X įspėjo, kad vartotojai vis tiek gali „kartais susidurti su remiamu turiniu už X standartinių skelbimų vietų“.
Tuo tarpu X „Premium“ naudotojai (jo vidurinė pakopa) jau matė 50 % mažiau skelbimų laiko juostose „Jums“ ir „Sekant“.
X savininkas Elonas Muskas pabrėžė „Premium+“ prenumeratos pakeitimą įraše, kuriame pasakė: „Jūsų laikas to vertas“.
Muskui vadovaujant bendrovė turėjo ginčų su reklamuotojais. Praėjusiais metais jis liepė reklamuotojams, bėgantiems nuo X dėl jo prieštaringų įrašų, „praeiti velniop“, per interviu scenoje DealBook konferencijoje. Kai reklamuotojai pasinaudojo jo patarimais ir nusprendė nesireklamuoti platformoje, Muskas padavė juos į teismą, teigdamas, kad reklamos boikotas buvo kažkaip neteisėtas. Juokinga, kad ta pati organizacija X dabar bylinėjasi, GARM (Global Alliance for Responsible Media), yra ta pati, apie kurią X skelbė vėl prisijungusi liepos mėn., skelbdama, kad yra įsipareigojusi užtikrinti saugumą ir „didžiuojasi, kad yra GARM bendruomenės dalis. “
Atsižvelgiant į tai, kad artimiausiu metu ji priklauso nuo reklamos dolerių, gali kilti abejonių dėl X galimybės gauti pelno. Tačiau Muskas ketina, kad X galiausiai gautų pajamų kitais būdais, įskaitant naudojimą kaip mokėjimų programą – artėja pakeitimas, remiantis žiniatinklio programoje esančiomis kodo nuorodomis. Skirtingai nei „Twitter“, „Musk's X“ taip pat susiduria su didele konkurencija su kitomis paslaugomis, įskaitant „Meta's Threads“, atvirojo kodo „Mastodon“ ir tokius startuolius kaip „Bluesky“, „Spoutible“, „Spill“ ir kt.