Savaeigių sunkvežimių startuolis „Aurora Innovation“ parduos iki 420 mln. USD akcijų prieš pristatydamas komercinę veiklą
Savarankiško vairavimo technologijų įmonė „Aurora Innovation“ siekia pritraukti šimtus milijonų papildomo kapitalo, nes iki 2024 m.
„Aurora“, kuri 2021 m. buvo paskelbta viešai, susijungus specialios paskirties įsigijimui, taiko vairuotojo kaip paslaugos modelį, pagal kurį vežėjai perka sunkvežimius su „Aurora Driver“ technologija ir siūlo savo paslaugas per tuos sunkvežimius siuntėjams. Tačiau bendrovė planuoja eiti į rinką kaip vežėja, šių metų pabaigoje siuntėjams pasiūlydama iki 20 autonominių „Paccar“ ir „Volvo“ sunkvežimių.
Remiantis SEC paraiška ketvirtadienio rytą, „Aurora“ dabar susitarė parduoti iki 420 mln. USD vertės A klasės paprastąsias akcijas „Goldman Sachs“, „Allen & Company“ ir „Morgan Stanley“. Bendrovė viešai debiutavo per specialios paskirties įsigijimo susijungimą 2021 m., o jos akcijų kaina atidarymo dieną siekė 13,12 USD.
Draudikai įsipareigojo pirkti akcijas iš „Aurora“ už 3,4830 USD už akciją, o tai yra šiek tiek mažesnė už viešo siūlymo kainą, kad būtų atsiskaityta už jų mokesčius ir kompensaciją. Jei sandoris įvyks rugpjūčio 2 d., jie perparduos akcijas visuomenei po 3,60 USD už akciją.
„Aurora“ akcijų kaina pakilo beveik 29% iki 4,50 USD po to, kai paraiška sumažėjo.
Susitarimas sudarytas kitą dieną po to, kai „Aurora“ pateikė prospektą, siūlantį parduoti 350 mln. USD vertės akcijas. Kažkas, susipažinęs su šiuo klausimu, pasakė „TechCrunch“, kad dėl didelės investuotojų paklausos pasiūlymas buvo padidintas iki 420 mln.
„Aurora“ neatsakė į klausimus, kaip ji ketina panaudoti grynąsias pajamas, tačiau pareiškime teigiama, kad bendrovė skirs pinigus „apyvartiniam kapitalui ir kitiems bendriems įmonės tikslams“. Ką tai konkrečiai reiškia, galbūt net Aurora nežino. Bendrovė savo paraiškoje taip pat rašė, kad iš šio pasiūlymo gautas pajamas pirmiausia investuos į „trumpalaikio ir ilgalaikio investicinio lygio priemones, indėlių sertifikatus ar garantuotus įsipareigojimus“.
„Aurora“ praneša apie savo antrojo ketvirčio rezultatus, pasiūlymas gauti daugiau lėšų. 2024 m. birželio 30 d. „Aurora“ turėjo 402 mln. USD grynųjų pinigų ir pinigų ekvivalentų ir 618 mln. USD trumpalaikių investicijų. Neįskaitant pajamų iš pasiūlymo, bendrovė tikisi, kad to pakaks veiklai finansuoti iki 2025 m. ketvirtojo ketvirčio.
2024 m. antrąjį ketvirtį „Aurora“ išleido 198 mln. USD, o tai yra tiesioginis nuostolis, nes startuolis dar negauna jokių pajamų.
Taigi, jei „Aurora“ nesulauks didelių palūkanų ar grąžos iš savo trumpalaikių priemonių, startuolis turės gerokai sumažinti savo grynųjų pinigų deginimą, kad per ateinančius šešis ketvirčius išleistų 402 mln.
Galbūt „Aurora“ tikisi būsimų pajamų, kad kompensuotų savo išlaidas. Bendrovė planuoja pradėti savo komercines paslaugas vėliau šiais metais Uber Freight tinkle. Birželio mėnesį abi bendrovės paskelbė apie daugiametį bendradarbiavimą, kurio metu „Aurora“ autonominio vairavimo technologija bus siūloma „Uber Freight“ tinkle iki 2030 m.