„Snowflake“ įsigijo duomenų valdymo įmonę „Datavolo“.
Debesų milžinė „Snowflake“ sutiko už neskelbiamą sumą įsigyti duomenų perdavimo kanalų valdymo įmonę „Datavolo“.
„Snowflake“ trečiadienį paskelbė apie sandorį pasibaigus rinkos varpui, kai paskelbė ir savo 2025 m. trečiojo ketvirčio pelną. Pirkimas dar nebaigtas ir jam taikomos įprastos uždarymo sąlygos, pranešime pažymėjo Snowflake.
Josephas Wittas ir Luke'as Roquetas, kurie susipažino dirbdami kartu „Hortonworks“, įkūrė „Datavolo“ 2023 m. Wittas anksčiau buvo „Cloudera“ vyriausiasis viceprezidentas, o Roquet buvo „Cloudera“ BRO, o prieš tai – verslo plėtros vadovas AWS.
„Datavolo“ naudoja „Apache NiFi“ – atvirojo kodo duomenų apdorojimo projektą, kurį sukūrė NSA, kad būtų sukurta platforma automatizuoti duomenų srautus tarp įvairių įmonės duomenų šaltinių. Duomenų „procesoriai“ ištraukia, išvalo, transformuoja ir praturtina duomenis, įskaitant generatyvaus AI naudojimo atvejus.
Su Datavolo, kuri prieš įsigijimą sugebėjo pritraukti 21 mln. USD rizikos kapitalo iš investuotojų, įskaitant „Citi Ventures“ ir „General Catalyst“, „Snowflake“ generalinis direktorius Sridharas Ramaswamy numato sukurti universalesnius duomenų apdorojimo vamzdynus „Snowflake“ klientams. Pavyzdžiui, jis sako, kad „Datavolo“ gali leisti vartotojams pakeisti vienkartines duomenų jungtis lanksčiais vamzdynais, leidžiančiais perkelti duomenis iš debesies ir vietinių šaltinių į „Snowflake“ duomenų debesį.
„Pritraukdami „Datavolo“ į „Snowflake“ lankstumą, išplečiame „Snowflake“ duomenų gyvavimo ciklo dalį – taip mūsų klientams suteikiamas paprastumas ir sutaupoma sąnaudų, neprarandant duomenų išplėtimo“, – sakoma Ramaswamy pranešime. „Džiaugiamės, kad Datavolo komanda prisijungs prie „Snowflake“, nes mes spartiname geriausią įmonės duomenų platformą – nestruktūrizuotą ir struktūrizuotą, paketinį ir srautinį perdavimą – ir skirtą atvirojo kodo bendruomenės sėkmei.
Witt sako, kad „Snowflake“ palaikys ir padės valdyti „Apache NiFi“ projektą pasibaigus įsigijimui. „Masto duomenų inžinerija gali būti nepaprastai brangi ir sudėtinga, o mūsų tikslas visada buvo supaprastinti klientų patirtį, kad jie galėtų greičiau pasiekti vertę“, – pridūrė jis pranešime spaudai. „Sujungę jėgas su „Snowflake“ galime suteikti klientams galimybę naudotis didžiuliu „Snowflake“ platformos mastu ir radikaliu paprastumu, galiausiai atverdami duomenų inžineriją daugiau vartotojų.
Iš dalies AI dėka išaugo duomenų valdymo technologijų paklausa. „Fortune Business Insights“ apskaičiavo, kad iki 2032 m. pasaulinės įmonių duomenų valdymo rinkos vertė gali siekti 224,87 mlrd.
Tačiau duomenų valdymas įmonėms buvo iššūkis dar gerokai prieš AI bumą. Remiantis 2022 m. duomenų kokybės platformos „Great Expectations“ atlikta apklausa, 91 % organizacijų teigė, kad duomenų kokybės problemos turėjo įtakos jų našumui.
Tokiomis aplinkybėmis nenuostabu, kad tokios firmos kaip Datavolo išpopuliarėjo.
Šiandien buvo naujienų diena „Snowflake“, kuri pranešė apie geresnes nei tikėtasi pajamas, dėl kurių jos akcijos pakilo 19%. Be „Snowflake“ pirkimo, bendrovė paskelbė apie daugiametę partnerystę su „Anthropic“, siekdama integruoti AI startuolio modelius į „Snowflake Cortex AI“, „Snowflake Intelligence“ ir „Cortex Analyst“ produktus.