„Sonos“ pateikia veiksmų planą po programos nelaimės

„Sonos“ pateikia veiksmų planą po programos nelaimės


„Sonos“ programos gegužę iš naujo paleidimas bus vertinamas kaip verslo mokyklos įspėjamasis pasakojimas daugelį metų. Namų garso įrašų įmonė pirmenybę teikė naujiems klientams, o ne esamai ištikimiems gerbėjams, nes į savo produktų asortimentą įtraukė „Ace“ ausines. Rezultatas buvo klaidų kupinas leidimas, dėl kurio negaudavo pajamų ir atleistų daugiau nei 100 žmonių. Pranešama, kad vėlesni produktų išleidimai taip pat buvo atidėti.

Spalio aušros pasekmės vis dar jaučiamos. Tačiau antradienį bendrovė pateikė planą, kuris, tikimasi, padės pakeisti sėkmę ir atkurti santykius. „Sonos“ prisiėmė septynis „įsipareigojimus“, pradedant verslo banalybėmis, tokiomis kaip „nesvyruojantis dėmesys klientų patirčiai“ ir „pademonstruoti nuolankumą priimdamas pakeitimus“, iki konkretesnių sprendimų, tokių kaip garantijų pratęsimas ir „kokybės ombudsmeno“ paskyrimas.

Viskas pasakyta, atsakymas yra nevienareikšmis. Kai kuriuos dalykus, pvz., „negailestingai gerinti programos patirtį reguliariai atnaujinant programinę įrangą“, sunku – jei ne neįmanoma – įvertinti kiekybiškai. Tačiau jei įsigilinsite toliau, pamatysite tikrąją metriką, pvz.: „Kas 2–4 savaites išleisime atnaujintas programinės įrangos versijas mobiliesiems, kad optimizuotume ir pagerintume programinės įrangos patirtį, net kai ši problema bus išspręsta“.

Iš sąrašo išeina trys veiksmingi elementai. Pirmasis yra „ombudsmeno“ paskyrimas. Šis asmuo bus veiksmingas ryšys tarp kolegų darbuotojų ir vadovybės. Jie kūrimo proceso metu perduos darbuotojų problemas vadovams, pateiks direktorių valdybai ir du kartus per metus parengs skaidrumo ataskaitą.

Kalbant apie pasitikėjimo atgavimą, „Sonos“ teigia, kad stengiasi sukurti „Klientų patariamąją tarybą“, kurios vartotojų bazė galėtų pateikti atsiliepimų, kad „padėtų formuoti ir tobulinti mūsų programinę įrangą ir produktus prieš juos paleidžiant“. Siekdama sąžiningumo, bendrovė dar vieneriems metams pratęsia gamintojo garantiją namų kino gaminiams ir garsiakalbiams, kuriems šiuo metu taikoma garantija.

Apie savo pažangą Sonos rašo: „Daugelis šių iniciatyvų jau vykdomos, o kitos bus įgyvendintos likusią metų dalį. Bendrovė priduria, kad nuo 2024 m. spalio mėn. iki 2025 m. rugsėjo mėn. ji sumažino vadovų premijų išmokėjimą, „nebent įmonei pavyks pagerinti programos naudojimo kokybę ir atkurti klientų pasitikėjimą“. „Sonos“ teigia, kad buvo atkurta daugiau nei 80% iš programos pašalintų funkcijų, o „beveik 100%“ bus pristatyta artimiausiomis savaitėmis.

„Mūsų prioritetas nuo jos išleidimo buvo – ir tebėra – programos taisymas“, – pranešime pažymi generalinis direktorius Patrickas Spence'as. „Buvo klaidų, ir mes pirmiausia gilinomės, kad suprastume, kaip čia atsidūrėme, o tada pradėjome tuos mokymus paversti veiksmais. Siūlydami geriausią garso sistemą namams ir už jos ribų, esame pasiryžę atlikti pakeitimus, kad vėl taptume žmonių mėgstamu prekės ženklu.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -