„Tau“ kanalai sugenda rinkimų naktį, siūlydami pasenusią informaciją, supykdydami vartotojus

„Tau“ kanalai sugenda rinkimų naktį, siūlydami pasenusią informaciją, supykdydami vartotojus


„Jums“ algoritmai, reklamuojantys įdomiausią turinį socialiniame tinkle, pritaikytą individualiam vartotojui, rinkimų naktį JAV teikė nenuoseklią, pasenusią ir beveik nenaudotą patirtį, nes išryškino valandų senumo įrašus, kurie nebeatspindi dabartinė lenktynių padėtis. Ypač didelį nusivylimą sukėlė Threads, Meta X konkurentas, kur daugelis vartotojų skundėsi matydami viltingus įrašus apie Kamala Harris laimėjimą ir tuos, kurie ragina rinkėjus „išlikti eilėje“ arba vadinti ankstyvus rezultatus „raudonuoju miražu“, net ir po to, kai jis buvo laimėtas. aišku, kad Harrisas pralaimi pozicijas išrinktajam prezidentui Trumpui mūšio lauko valstijose. Šie įrašai ir toliau pasirodė po to, kai Trumpo pergalė buvo beveik suvokta, tarsi vartotojai būtų laikinai nukeliavę į praeitį.

„Ši programa yra siaubinga šiam vakarui. Pasenusios šiukšlės, kurias matau kanale „For You“, įkvepia“, – rašė vienas „Threads“ vartotojas, pakartodamas nuotaikas, kurias rinkimų vakarą dalijosi visoje platformoje.

„Matyti 24 valandas trunkančius optimistiškus įrašus, persipynusius su baime, kad dabar yra baisu“, – rašė kitas, kalbėdamas apie Harriso šalininkų patirtį socialiniame tinkle, kai kanalas atsitiktinai išmesdavo dabartinius įrašus tarp ankstesnio vakaro įrašų. .

Kiti „Threads For You“ pašarus vadino druska trina žaizdą, skausmingą, erzinantį ir suteikiantį „netiesinio siaubo filmo atmosferą“.

Šie skundai nėra nauji, tačiau jie rodo didesnę problemą, su kuria susiduria gijos: jos vartotojo sąsaja.

Kaip paaiškėjo, atvirkštinis chronologinis srautas, kurio šie vartotojai norėjo gijomis, jau yra.

2023 m. liepos mėn. paleista gijos siūlo vartotojams Stebėjimo kanalą, kuriame rodomi tik tų naudotojų, kuriuos stebite socialiniame tinkle, įrašai, neįtraukiant jokio rekomenduojamo turinio. Sklaidos kanalas veikia panašiai kaip X sekantis sklaidos kanalas, nes įrašai nėra rūšiuojami pagal algoritmą, bet rodomi tokia tvarka, kokia jie gaunami. Tačiau skirtingai nei X, sekantis sklaidos kanalas yra gana paslėptas programoje Threads – ir akivaizdu, kad daugelis nežino, kad jis egzistuoja arba kaip jį pasiekti.

Tuo tarpu naudojant X, pereiti prie chronologinio sklaidos kanalo taip pat paprasta, kaip bakstelėti skirtuką ekrano viršuje, kad būtų lengva perjungti realiuoju laiku ir algoritminę.

Problema kyla dėl to, kaip „Threads“ sukūrė savo programą, kad paslėptų toliau pateiktą sklaidos kanalą nuo vartotojų.

Mobiliajame telefone vartotojai turi bakstelėti gijų piktogramą ekrano viršuje, kad būtų rodomos dvi skirtuko parinktys – „Jums“ ir „Sekam“. Idealiu atveju abu skirtukai visada būtų pasiekiami, todėl vartotojai galėtų pasirinkti, kuriai iš jų tuo metu labiau patiko. Tuo tarpu žiniatinklyje nuo gegužės mėnesio Threads siūlo į „TweetDeck“ panašią patirtį, leidžiančią vartotojams prisegti kelis stulpelius, įskaitant chronologinį kanalą. Tačiau realaus laiko įvykiai, pavyzdžiui, rinkimai, dažnai stebimi telefone, kai jie yra priklijuoti prie televizoriaus. Ir būtent čia mobiliajame įrenginyje Threads nepavyksta.

Problema neapsiriboja gijomis. Trečiadienio rytą „TikTok“ paleidus kanalą „Jums“ gali būti rodomi įvairūs vaizdo įrašai su pasenusia rinkimų aprėptimi, pritaikyta jūsų pomėgiams ir polinkiams. (Žinoma, nebent aktyviai vengėte politikos platformoje). Tai reiškia, kad galite matyti vaizdo įrašus, raginančius balsuoti net ir po to, kai jau buvo nuspręsta dėl rinkimų, o tai taip pat vargina ir nenaudinga.

Neaišku, ar vartotojų skundai turės kokį nors poveikį, nors ir nelabai tikėtina.

Reguliavimo institucijos verčia socialinės žiniasklaidos platformas išjungti priklausomybę sukeliančius algoritminius kanalus kai kuriose rinkose, įskaitant ES, tačiau JAV nėra taisyklių, kaip šie sklaidos kanalai turi veikti arba ar juos galima nustatyti kaip numatytuosius. Meta ar kiti nenorėtų leisti naudotojams visam laikui pereiti prie chronologinės laiko juostos, nes algoritminiai sklaidos kanalai geriau veikia reklamuotojams, o duomenys rodo, kad jie padidina naudotojų įsitraukimą. Tai palieka naudotojams chaotiškų algoritminių sklaidos kanalų malonę tuo metu, kai informacija realiuoju laiku yra labai svarbi.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -