„Baltimore Ravens“ pridėjo naują violetinį ir auksinį šalmą – „SportsLogos.Net“ naujienos


Šį rudenį Baltimorėje karaliaus violetinė spalva. „Baltimore Ravens“ ką tik paskelbė apie savo naują alternatyvų „Purple Rising“ šalmą, kuris bus dėvimas vienerias ateinančio sezono rungtynes.
Korpusas yra purpurinis, su dviem auksinėmis juostelėmis žemyn ir auksine veido kauke. Komandos užrašas yra ant priekinio buferio. Šonuose yra į priekį atsukta varno galva kurį varnos daugelį metų naudojo kaip alternatyvų ženklą. Šalmas bus dėvimas tik su esamomis komandos violetinėmis „Color Rush“ uniformomis.

„Ravens“ vyresnysis rinkodaros viceprezidentas Bradas Downsas podcast'e „The Lounge“ pasidalijo kai kuriais projektavimo procesais. „Atkreipiame dėmesį į visus tuos gerbėjų atsiliepimus, kad tikrai pabandytume nusileisti prie to, kas jiems patiks“, – paaiškino Downsas. „Šios dienos laukiau jau seniai. Žinome, kad mūsų gerbėjai to reikalavo. Jie tiesiog mėgsta naujus dalykus. Tačiau mūsų uniformos turi gražų tradicinį pojūtį, ir mums jos pasisekė. Nenorime būti ta komanda, kuri nuolat keičiasi. Mums patinka mūsų sukurtos tradicijos.
PARDUOTUVĖ: dabar galima įsigyti naujų Baltimore Ravens kolekcinių kolekcinių „Color Rush“ šalmų
„Nors šio logotipo nenaudojame daug, akys yra labai svarbios žaidimo dienos patirčiai. Mūsų žaidėjai pritrūksta intro po akimis. Jautėme, kad atėjo laikas suteikti šiam logotipui šiek tiek blizgesio, jei norite.
Šalmas turi auksinę veido kaukę ir juosteles, suteikiančias unikalų prisilietimą. „Tai ne visada buvo (bus) auksas“, – paminėjo Downsas. „Turėjome juodą veido kaukę. Turėjome purpurinių veido kaukių variantų su juodais šalmais. Kai nusileidome „Color Rush“, buvo beprotiška atsinešti tą auksinę veido kaukę.
„Ravens“ nesakys, kada 2024 m. NFL sezoną bus dėvimas šalmas, tik atskleidžia, kad tai bus tik vienam žaidimui. Tiksli data bus paskelbta arčiau sezono pradžios.
Tai yra pirmasis alternatyvus šalmas „Ravens“ istorijoje, nes jie dėvėjo tik juodą šalmą nuo tada, kai franšizė persikėlė iš Klivlando ir 1996 m. buvo pakeistas prekės ženklu.
Tačiau 1999 m. jie atnaujino savo pagrindinį logotipą šonuose po to, kai menininkas mėgėjas padavė franšizę į teismą dėl autorių teisių pažeidimo po to, kai jie panaudojo jo dizainą be kredito.