Džersio skelbimai gali pasirodyti koledžo futbole, krepšinyje – SportsLogos.Net naujienos

Džersio skelbimai gali pasirodyti koledžo futbole, krepšinyje – SportsLogos.Net naujienos


Nors pagal dabartines NCAA taisykles jie draudžiami, „Yahoo“ sportasRossas Dellengeris šią savaitę pranešė, kad koledžų vadovai svarsto pakeitimą, kuris leistų koledžo futbolo ir krepšinio programose dėvėti reklamas ant jų marškinėlių.

Apskaičiuota, kad marškinėlių pleistrai galėtų atnešti nuo 500 000 USD papildomų pajamų per sezoną iki 12 mln. USD kai kurioms galios konferencijų programoms, o tai padėtų kompensuoti 20,5 mln.

Tačiau didžiausia kliūtis yra esamos sutartys, kurias mokyklos turi su savo drabužių gamintojais, nes „Nike“, „Adidas“ ir „Under Armour“ draudžia naudoti papildomą prekės ženklą, išskyrus savo, mokyklos ar konferencijų ir dubens pleistrus ant jų uniformų.

Štai čia Learfieldas patenka į lygtį, nes Dellenger teigė, kad daugialypės terpės teisių bendrovė netrukus paskelbs iniciatyvą, pavadintą „Performance Partner Alliance“, kuria aprangos įmonėms ketinama suteikti apčiuopiamos naudos mainais už leidimą reklamuoti jų gaminius.

„Mes išgyvenome sąstingį, turėdami neabejotinai vieną vertingiausių koledžo lengvosios atletikos turtų – marškinėlių pleistrus“, – „Dellenger“ sakė Learfieldo prezidentas ir generalinis direktorius Cole'as Gahaganas. „Atrodo, kad niekas negali padaryti, kad tai iš tikrųjų pajudėtų.

„Veikla turi kažkur prasidėti. Esame įsipareigoję pradėti šią veiklą. (Drabužių) veiklos partneriai yra pirmosios grupės, į kurias turite kreiptis. NCAA yra kita partnerė, kuri turi su tuo sutikti.

NCAA žaidimo taisyklių priežiūros komitetas turėtų susitikti sausio mėn., ir nors balsavimo šiuo klausimu tuo metu nesitikima, Dellenger teigė, kad galiausiai ketinama keisti taisykles, ypač kai keli konferencijos komisijos nariai viešai remia atnaujintą politiką. .

„Bet koks pokalbis, susijęs su vertės kūrimu mūsų nariams, turi būti aptariamas ir mes turime apie tai būti apgalvoti“, – sakė Didžiojo XII komisijos narys Brettas Yormarkas. „Tai galimybės kurti vertę.

Kitur NBA franšizės šiuo metu kasmet atneša 10–20 mln.

NHL ir MLB taip pat pastebėjo papildomų pajamų galimybę, kai pasekė pavyzdžiu atitinkamai 2022 ir 2023 m., todėl NFL liko vienintelė šalis – nors komandoms vis dar leidžiama parduoti reklaminę erdvę ant savo treniruočių marškinėlių.

Šiais metais NCAA pradėjo leisti mokykloms rodyti įmonių logotipus futbolo aikštėse reguliariojo sezono rungtynėms, nesvarbu, ar tai būtų atskiros rungtynės, ar visą sezoną. Jie nebuvo apriboti konkrečioje vietoje, tačiau, kaip ir gamintojo ženklai, tikėtina, kad jiems būtų skirta vieta ant megztinių.

Antraštės nuotrauka, suteikta @GoDucks per X/Twitter. Andrew Lindo iliustracija.





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -