MLB „Visų žvaigždžių“ žaidimo logotipai, kaip ir „Super Bowls“, ateityje gali atrodyti šabloniškai – „SportsLogos.Net“ naujienos

mlb-all-star-game-sportslogosnet.jpg


Standartizuoti sporto logotipai yra populiarūs – nuo ​​„Super Bowl“ iki tiesiog visko NBA. O kaip dėl Major League beisbolo Visų žvaigždžių rungtynių…

Na, spėk ką? Panašu, kad kasmetinis beisbolo vidurio vasaros klasikas yra pasiruošęs prisijungti prie klubo.

„Galite pastebėti ASG logotipo formato ir struktūros panašumų kiekvienais metais“, – sakė MLB vyresnysis kūrybinis direktorius Jasonas Yeadonas. SportsLogos.Net paštu savaitgalį.

Gulp. Tai tikrai puikus būdas pasakyti, kad kiekvienais metais naudosime tą patį logotipą.

Bet, palaukite, tai niekaip negalėjo būti tokio juokingumo lygio, koks buvo Super Bowls XLV–XLIX logotipai… Tiesa?

MLB Visų žvaigždžių žaidimas yra vienas iš nedaugelio likusių kasmetinių sporto renginių, kurio metu kiekvienais metais sukuriamas visiškai unikalus, išskirtinis logotipas, sulaukęs didžiulio gerbėjų įvertinimo. Tiesą sakant, po to, kai paskelbiau MLB Visų žvaigždžių žaidimo logotipo istorijos grafikas „Twitter“. Anksčiau šiandien daugybė atsakymų tiesiog nurodė, kaip puiku, jie vis tiek kasmet sugalvoja ką nors naujo (neturėjau širdies jiems pasakyti).

Nors dėl Yeadono komentaro mano logotipą mėgstančiam stuburui nuvilnijo šiurpulys, daug žadančios vilties grynuolis dar laukia.

„Tai yra kruopštus balansas ir įdomus, kasmet žiūrint į misiją ir sukuriant logotipą, atitinkantį atskirą asmenybę“, – pridūrė Yeadonas.

Tie paskutiniai keturi žodžiai „kasmet išsiskirianti asmenybė“ yra labai svarbūs. Tai rodo aiškų supratimą ir atpažinimą, kas yra bet kokio renginio logotipas (su iš anksto nustatyta vedėjų karusele) privalo turėti.

NBA ir NFL logotipų išankstinio šablono palyginimas su šablonu. Švelnus, bedvasis, nuobodus.

Sunku būtų ginčytis, kad standartizuota Super Bowl logotipai ir NBA Visų žvaigždžių logotipai buvo nelaimė. Abi lygos kasmet rengdavo renginius, kurių kiekviena turi „skirtingą asmenybę“ (arba bent jau anksčiau) ir uždarė savo vaizdus į vaizdingą kalėjimo kamerą, kurioje nėra jokio kūrybiškumo. Kiekvienais metais skirtingame mieste vykstantys renginiai, kuriuos organizuoja vis kita komanda, kiekvienas iš jų kupinas daug galimybių pagerbti naują rinką ir savo unikalias gerbėjų bazes… lygos atsakymas niekada neturėtų būti: „Na, jūs visi mums tas pats“, bet vaizdiniai byloja ką kita.

Kitas MLB Visų žvaigždžių žaidimo logotipas greičiausiai bus išleistas kitų metų liepą, skirtas 2026 m. žaidimui Filadelfijoje. Ar čia gali būti naujoji sistema? O gal sistema įsijungė, o mes to dar turime suvokti? Galbūt pasvirusi žvaigždė iš naujo 2025 m. MLB Visų žvaigždžių žaidimo logotipas yra vienas kūrinys, kuris perkeliamas iš metų į metus? Atrodo tikėtina. Kiek galiu pasakyti, nėra jokio ryšio tarp to konkretaus žvaigždės stiliaus ir Atlantos ar Drąsių.

Kiekvienas MLB Visų žvaigždžių žaidimas ~50 metų turi savo atskirą logotipą. Tai netrukus gali pasikeisti

Remdamasis Yeadono komentaru, tikiuosi, kad „Major League Baseball“ tiesiog pasirenka vieną, palyginti mažą elementą, kurį galima perkelti iš metų į metus, o tada pritaiko viską aplinkui, kad suteiktų jam savo gyvenimą, unikalų kiekvienam šeimininkui. Galbūt „Visų žvaigždžių žaidimas“ kasmet bus pristatomas tuo pačiu šriftu? Jei standartizuotas šablono stiliaus logotipas privalo būti naudojamas, tai yra 100% būdas tai padaryti.

Sėkmingai standartizuoti elementus metai iš metų buvo daroma ir anksčiau, ir gana gerai. Kanados futbolo lyga su savo Pilkos taurės logotipai2000-ųjų pradžioje daugelį metų tai padarė labai efektyviai. The NHL juodraščio logotipai irgi tai prikalė. Abu šie renginiai kasmet žaidžiami skirtingame mieste su skirtinga šeimininkų komanda, kaip ir MLB Visų žvaigždžių rungtynės, tačiau jie galėjo kiekvienam žaidimui suteikti savitą vizualinį identitetą.

„Tačiau „Grey Cup“ ir „NHL Draft“ kiekvienais metais sukuria visiškai naują logotipą! galite šaukti į savo reklamų užpildytą mobiliojo telefono ekraną.

„Būtent!” yra mano nemalonus atsakymas.

Dauguma gerbėjų niekada nepastebėjo, kad šie renginiai vyko su standartizuota logotipų sistema, nes tai buvo atlikta gerai. Tikiuosi, kad „Major League Baseball“ atsakingi už tokių sprendimų priėmimą pažvelgs į šiuos du labai sėkmingus pavyzdžius. Tikiuosi, jie atpažins, kokie aspektai veikė (*kosulys* kiekvienas logotipas turėjo labai skirtingą bendrą formą), kodėl jie taip gerai veikė (*kosulys* jie buvo visiškai perspalvinti, kad būtų susieti su kiekvienu šeimininku ir *kosulys* pagrindiniai aplinkiniai elementai buvo sukurti taip, kad galėtų daryti tą patį), tada mėgdžiokite šias idėjas kurdami savo dizainą. Atsiprašau.

Pažiūrėkite, jei standartizuota logotipų sistema * turi įvykti*, tai jūs darote taip. Tai kompromisas tarp įmonių kūrybinės sterilizacijos, į kurią įklimpo profesionalios sporto lygos, ir „ei, ar negalime gauti kažko unikalaus, kuris mus reprezentuoja? kurių trokšta kiekvienos prieglobos komandos gerbėjai ir vartotojai.

Turiu pirštus.





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -