New York City FC atnaujinimo ženklelis prieš 2025 m. MLS sezoną – SportsLogos.Net naujienos
„Major League Soccer“ komanda „New York City FC“ 2025 m. sezoną pradės nauja išvaizda.
Pirmadienį, rugsėjo 9 d., klubas paskelbė, kad atnaujino savo pagrindinį herbą ir spalvų paletę, o pakeitimai oficialiai įsigalioja 2025 m. MLS sezonui. Juo siekiama remtis nuo tada sukurtu prekės ženklu NYCFC prisijungė prie MLS 2015 m „atliekant apgalvotus patobulinimus, radikaliai nekeičiant kurso“.
Pagrindinis naujojo ženklelio elementas yra nauja „NYC“ monograma, kurios raidžių formos ir platėjančios, o ne blokas. Monograma sukurta taip, kad stilistiškai atitiktų tekstą ją supančioje apskritime. Šis aplinkinis tekstas dabar užpildo didesnę apskritimo dalį ir yra nustatytas nauju pagal užsakymą sukurtu šriftu, pagrįstu prieš suvienodintą Niujorko metro plytelių iškabą.
Baltas apskritimas aplink monogramą panaikintas, o šviesiai mėlyni ir oranžiniai išoriniai ženklelio žiedai yra storesni. Naujoji šviesesnė šviesiai mėlyna ir tamsesnė tamsiai mėlyna „suteikia didesnį kontrastą tarp šviesos ir tamsos ir leidžia klubui pristatyti modulinę klubo žodinių ženklų sistemą, kurioje aiškiai įtraukta NYC monograma“.
„Išeinančios klubo logotipų versijos amžinai liks mūsų istorijos dalimi, tačiau esame nepaprastai sujaudinti naujų tų pačių ženklų kartojimų, kurie iki šiol sukėlė tiek daug entuziazmo šiai komandai. Iš esmės ženklelis išlieka nepakitęs: mūsų NYC monograma, pritvirtinta prie miesto mėlynos ir oranžinės spalvos žiedo, kuriame išdidžiai puikuojasi mūsų klubo pavadinimas. Tačiau jis taip pat yra neabejotinai drąsesnis ir labiau pasitikintis nei anksčiau – pasiruošęs vesti mus į ateitį, kupiną ambicijų ir pažadų.
— Milo Kowalski, NYCFC vyresnysis kūrybos direktorius
Atnaujintas ženklelis seka ant kulnų a atnaujinta vizualinė tapatybė kuris buvo išleistas prieš 2024 m. MLS sezono pradžią. Šis vizualinis identitetas daugiausia susijęs su grafika, naudojama socialinėje žiniasklaidoje ir prekėmis, ir „siekiama sustiprinti (klubo) ryšį su Niujorku, kartu sustiprinant ir taip stiprų prekės ženklą, suteikiant daugiau gyvybingumo ir įspūdžių gerbėjams iš penkių rajonų“.
Šiame vaizdo įraše, kurį „New York City FC“ paskelbė socialinėje žiniasklaidoje, atidžiau pažvelkite į kūrybinį procesą, kurio metu buvo gautas naujasis ženklelis: