NHL, fanatikai pristatė naujus 2024–2025 m. ant ledo marškinėlius – SportsLogos.Net naujienos
Nacionalinė ledo ritulio lyga ir „Fanatics“ šiandien oficialiai pristatė naujas „Fanatics Authentic Pro NHL“ ant ledo aprangas. Uniformos pirmą kartą bus dėvimos ant ledo 2024–2025 m. sezoną, kai „Fanatics“ perima pareigas iš „Adidas“, nuo 2017 m.
„Fanatics“ kuria ir gamina našumo ir treniruočių aprangą NHL žaidėjams, treneriams ir komandos personalui nuo 2018 m. Naujasis ant ledo uniformos susitarimas, paskelbtas pernai, galios ateinančius dešimt metų – 2033–2034 m. sezonas. Nepaisant naujo susitarimo, ant ledo NHL uniformos vis tiek fiziškai bus gaminamos SP Apparel Kvebeke, kaip jau ilgą laiką.
„Negalėčiau didžiuotis pristatydamas pirmąsias „Fanatics“ prekės ženklo NHL uniformas“, – pranešime spaudai sakė „Fanatics“ generalinis direktorius Michaelas Rubinas. „Šie marškinėliai buvo kruopščiai sukurti, pasitelkus NHL žaidėjus, NHLPA, įrangos vadybininkus, komandas ir NHL. Jų atsiliepimai visiškai paskatino mūsų dizainą, kuris buvo patvirtintas, kai praėjusį sezoną parodėme marškinėlius visoms 32 komandoms. Reakcija buvo nepaprastai teigiama. Džiaugiamės galėdami debiutuoti marškinėlius, kuriuos ne tik vilkės geriausi pasaulio ledo ritulio žaidėjai, bet ir galės įsigyti gerbėjai.
Projektavimo ir kūrimo procesas apėmė bendradarbiavimą su NHL žaidėjais, NHLPA ir komandų vadovais.
„Daugelis mano, kad NHL uniformos yra geriausios sporte, o istorija, tradicijos ir pagarba mūsų NHL megztiniams yra svarbiausia“, – sakė NHL komisaras Gary Bettmanas. „Fanatikai klausėsi mūsų žaidėjų ir klubų ir išsaugojo mūsų uniformų kokybę, našumą ir dizainą. Su „Fanatics“ esame įsipareigoję tarnauti savo žaidėjams ir gerbėjams ir didžiuojamės tuo, ką „Fanatics“ padarė.
Naujosios uniformos išlaiko pagrindinę dabartinio megztinio konstrukciją, tačiau turi keletą subtilių pakeitimų:
- Papildomas audinio sluoksnis dabar yra apatinės rankovės viduje, kad sumažintų susidėvėjimą dėl trinties į lentas.
Ryškiausias matomas skirtumas – naujasis pečių audinys, pakeičiantis „Adidas“ įspaustą arba įdubą raštą. - NHL skydas ant priekinės apykaklės turi naują specialią holograminę apdailą.
- Ir, žinoma, Adidas logotipas buvo pakeistas Fanatics logotipu ant nugaros
Mažmeninėje prekyboje taip pat bus galima įsigyti naujus, perkurtus praktinius marškinėlius su naujais išsiuvinėtais lengvais herbais.
Laikydamiesi mažmeninės prekybos pusės, gerbėjai pirmą kartą per daugiau nei dešimtmetį galės įsigyti autentiškus ant ledo marškinėlius. Tai bus identiškos versijos, kurias dėvės žaidėjai kiekviename žaidime. Gerbėjai turės keturias parinktis: autentišką ant ledo, aukščiausios klasės kopiją (kuri dabar atitinka mažmeninės prekybos autentiškumą), jūsų standartinę žemesnės klasės kopiją ir treniruočių marškinėlius ant ledo. Visus juos bus galima įsigyti nuo 2024 m. rugsėjo mėn.
Pranešime spaudai paaiškinama, kad „Fanatics“ ir NHLPA aplankė visus 32 klubus, todėl žaidėjai galėjo pamatyti ir išbandyti naujas aprangas. Atsiliepimai buvo teigiami, žaidėjai iš esmės patenkinti, pokyčių nebuvo per daug.
„Fanatikai atliko puikų darbą kurdami šiuos megztinius. Jie jaučiasi patogiai ir atrodo pralaidūs orui, o tai svarbu per rungtynes“, – sakė Austonas Matthewsas iš Toronto „Maple Leafs“.
„Fanatics marškinėliai atrodo gerai. Man patinka, kad nėra daug pokyčių, palyginti su senesne versija, taip pat man patinka naujojo treniruočių marškinėlio dizainas“, – pridūrė Connoras Bedardas iš Chicago Blackhawks.
„Manau, kad audinys yra fantastiškas. Jis jaučiasi maloniai ir tikrai puikiai tiks su mūsų apranga. Būtent toks dėmesys detalėms ir kokybei išliks ir per megztinius“, – komentavo Johnas Tavaresas iš Toronto „Maple Leafs“.
Be viso to, gavome pirmąją tikrą naujojo Jutos ledo ritulio klubo marškinėlio nuotrauką ir sužinojome, kad Bostono „Bruins“ iš tiesų grįžta prie savo prieš šimtmečio pažymėto sezono logotipo ir uniformų. Atsiprašau. Čia yra 30 iš 32 NHL komandos „Fanatics“ marškinėlių nuotraukos; kol kas nieko Los Andželo „Kings“ ir Anaheimo „Ducks“, kurie kitą sezoną turės naujas, dar neišleistas uniformas.
Po to, kas nutiko anksčiau šiais metais su „Nike“ ir „Major League Baseball“, atrodo, kad „Fanatics“ buvo daug atsargesni, kad viskas būtų santykinai panaši į tai, kas buvo pažįstama gerbėjams. Žinoma, bendrovė dar turi radikaliai pertvarkyti uniformą, nes dauguma gamintojų per kelerius metus daro savo žaidimo sandorius, todėl visi lauksime ir pamatysime, kokie pokyčiai mūsų laukia per ateinančius kelerius šios dešimties metų partnerystės metus. .