Portland Hearts of Pine pristato rinkinius, skirtus pirmojo USL lygos vienam sezonui – SportsLogos.Net naujienos

Portland Hearts of Pine pristato rinkinius, skirtus pirmojo USL lygos


Meino miškai ir vanduo susijungia naujuose pirminiuose „Portland Hearts of Pine“ marškinėliuose, kurie 2025 m. kovo mėnesį debiutuos USL lygoje.

Lapkričio 21 d., ketvirtadienio, vakarą, specialiame renginyje Portlando valstijos teatre, marškinėliai buvo pristatyti 1500 rėmėjų, įskaitant gubernatorę Janet Mills, akivaizdoje.

„Hearts of Pine“ vykdomasis kūrybos direktorius Burke'as Cherrie, kuris kartu su klubo įkūrėju Gabe'u Hoffmanu-Johnsonu kūrė rinkinius, interviu portalui SportsLogos.net pasakojo likus kelioms valandoms iki atskleidimo, kad klubas siekia nesenstančio dizaino, kurį žmonės visame Meine būtų didžiuotis nešioti.

„Mainers ypač mėgsta senus būdus. Čia yra senų ir naujų būdų konvergencija“, – sakė Cherrie. „Mes neatsisakome praeities. Tai kažkas, kas tikrai atsiliepė visame prekės ženklo kūrimo procese. Rotušėse su rėmėjais ir vietos valdžios pareigūnais, kalbantis su verslui vadovaujančiais žmonėmis, buvo norėta, kad tai būtų kuo Meino valstija. O istorija ir paveldas yra pagrindinė to dalis.

Marškinėlio priekyje, nugaroje ir rankovėse yra tamsiai mėlynos ir miško žalios spalvos lankeliai, simbolizuojantys Atlanto vandenyną ir miškus, su kuriais Mainersas bendrauja kiekvieną dieną pramogaudamas ar užsidirbdamas pragyvenimui. Rankovių rankogaliai ir polo apykaklė yra tamsiai mėlynos spalvos su raudona apdaila, įkvėpta širdies klubo viršūnėje. Klubo šūkis „Lead With Your Heart“ ir „Dirigo“ širdies logotipas – jų širdies ikonografijos ir „Dirigo žvaigždės“ derinys. Meino vėliava — pasirodo ant galinės apykaklės.

„Su (rinkinio) dizainu dirbome daugiau nei metus. Kai kūrėme herbą ir visa kita, kas pateko į prekės ženklą, megztinių dizainas buvo šio proceso priekyje ir centre“, – sakė Cherrie.

„Mes su Gabe visą gyvenimą esame futbolo gerbėjai, ir nuo tada, kai užaugome, jaučiame daug nostalgijos 90-ųjų futbolo kultūrai“, – pridūrė jis. „Aš turiu daug puikių prisiminimų apie marškinius ilgomis rankovėmis ir dideles apykakles bei rankogalius. Futbolo marškinėliai yra ne tik pasirodymo apranga, bet ir mada šiuolaikiniame pasaulyje. Kad sugrąžintume kai kurias iš šių tendencijų, jautėme galimybę į tai pasikliauti.

Priekinis marškinėlių rėmėjas yra Aplankykite Meinąvalstijos turizmo biuras, o jų valstybės pavadinimo logotipas su tašku rodomas balta spalva. Rankovių rėmėjas yra LLBeanlauko drabužių ir įrangos mažmenininkas, įsikūręs Meine.

„Norėčiau teigti, kad turime geriausią rėmimo derinį priekinių marškinėlių ir rankovių amerikietiškame futbole ir tikriausiai visame pasaulyje“, – sakė Cherrie. „Nemanau, kad rastumėte Europos ar Pietų Amerikos klubą, kurio klubo prekės ženklas būtų labiau suderintas su rėmėjų prekės ženklais. Tai nuopelnas komandai, kuri dirbo su rėmimu, komercine dalykų puse, kad tai įgyvendintų.

Rinkinius gamina Danijos sportinės aprangos įmonė „Hummel“, kuri taip pat gamina rinkinius Danijos nacionalinėms komandoms bei Vokietijos Bundeslygos komandai Bremeno „Werder“. Ispanijos „La Liga“ klubai „UD Las Palmas“, „Real Betis“ ir „RC Celta de Vigo“; ir Prancūzijos „Ligue 1“ komanda AS Saint-Étienne.

„Tai mažas pasaulis, ir man pasisekė, kad turiu draugų kitoje stalo pusėje“, – sakė Cherrie, sporto žiniasklaidoje dirbusi daugiau nei dešimtmetį ir bendradarbiaujanti su tokiais aukšto lygio Europos klubais kaip „Liverpool“ ir „Chelsea“. praeitis. „Esu didžiulis futbolo gerbėjas, o mano tėtis buvo jo apsėstas 1992 metų Danijos rinktinė kad dėvėjo Hummel. Ševronai ir istorija, sukaupta į tą 100 metų senumo prekės ženklą, kuris visada atrodė kaip mums labai tinkamas. Ir jie tikrai atitinka Meino kultūrą; tai prekės ženklas, kuris pranoksta savo svorį.

„Portland Hearts of Pine“ 2025 m. „USL League One“ sezoną pradės „Fitzpatrick“ stadione, 6 300 vietų Portlande. 2024 m. balandžio mėn. klubas pristatė savo herbą, kurį taip pat sukūrė Cherrie, ir kuriame yra elementų iš Meino antspaudas ir kiti valstybės simboliai. Šerdies širdis įkvėpta Valentino dienos banditaskurios tradicija kiekvieną vasario 14 d. puošti raudonomis širdelėmis parduotuvių vitrinas ir kitus statinius Portlande tęsėsi ir po originalaus Bandito mirties 2023 m.

Nors jis užaugo Pensilvanijoje ir įstojo į koledžą Niujorke, Cherrie pastaruosius šešerius metus vadino Maine namus. Vadovauti vietinei komandai kuriant prekės ženklą ir stebėti, kaip jo dizainai virsta realybe, jam kelia tikrą jaudulį.

„Kad eitumėte gatve ir pamatytumėte herbą, kurį padėjote sukurti ant kažkieno skrybėlės laimingosios valandos metu ar kas tai bebūtų, tai yra ypatinga“, – sakė jis. „Tai, kaip Portlandas ir daugelis Meino priartėjo prie prekės ženklo, buvo nuostabūs. Tačiau jis priduria, kad nuo keteros atidengimo „Hearts of Pine“ gabeno prekes į 45 skirtingas JAV valstijas ir tarptautiniu mastu. „Kai jau esi Maineris, tai lieka su tavimi.

2025 m. USL Pirmosios lygos reguliarusis sezonas prasidės kovo mėnesį. „Hearts of Pine“ planuoja išleisti antrą rinkinį vasario mėnesį, o trečią – po mėnesio ar dviejų sezono metu, atsižvelgiant į galimus rinkinio susirėmimus su varžovais. Cherrie buvo nuoširdi dėl antrojo ir trečiojo rinkinių detalių, tačiau pasakė, kad komanda jiems „ruošia kažką gana unikalaus“.

„Kad ir kaip esu susijaudinęs dėl šio, manau, kad antrasis ir trečiasis rinkiniai sužavės tiek klubo gerbėjus, tiek žmones, kurie kolekcionuoja marškinėlius“, – sakė jis.

„Woods and Water Kit“ yra unisex trumpomis rankovėmis, unisex ilgomis rankovėmis, moteriškų ir vaikiškų dydžių. Hearts of Pine internetinė parduotuvė ir klubo atostogų pop-up parduotuvėje Portlande.





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -