„Viva Las Vega“! Athletika prideda Las Vegaso skelbimų pleistrą į marškinėlius per 2027 m. – „Sportslogos.net News“


Kaip Atletika ketina pradėti laiką Vakarų Sakramente, jie taip pat stebi būsimus Las Vegaso namus, šį vakarą paskelbdami naują „Las Vegas“ marškinėlių rankovių pleistrą. Trejų metų rinkodaros partnerystė su Las Vegaso konvencija ir lankytojų tarnyba komandos „Las Vegas“ pataisą padės komandos namų balta, „Road Grey“ ir pakaitomis Kelly Green ir Auksiniams megztiniams, prasidedantiems nuo kovo 27 d., Pradžios.
Pirmajame franšizės vienodoje reklamoje bus scenarijus „Vegas“ „Wordmark“ su „Las“ aukščiau ir dešinėje, visi žalios spalvos ir dėvimi žaidėjo dominuojančioje rankoje. Jis liks iki A iki 2027 m. Atidorų uniformos, apimančioje paskutinius tris sezonus, kol tikimasi, kad 2028 m. Jų tikimasi persikelti į Pietų Nevadą. Papildymas žymi pirmą kartą, kai „Major League“ komanda panaudojo Džersio pleistrą, kad reklamuotų savo būsimą gimtąjį miestą, vis dar žaidžiant kitoje vietoje.
„Atletikai ši partnerystė yra ne tik marškinėlių pleistras – tai perėjimo į mūsų naujus namus pradžia“, – pranešime spaudai sakė A savininkas Johnas Fisheris. „Tai yra galimybė ateinantiems trejiems metams nešioti mūsų širdis ant rankovių, prieš tai atnešant gyvybingą mūsų naujojo namų fronto ir centro per uniformą dvasią.“
„LVCVA“, prižiūrintis Las Vegaso turizmo rinkodarą, partnerystę laiko proga parodyti Las Vegasą kaip sporto vietą. „Las Vegasas per ateinančius trejus metus bus akcentuojama kiekvieno A žaidimo metu“, – sakė Steve'as Hillas, „LVCVA“ generalinis direktorius ir prezidentas. „Nesvarbu, ar komanda yra lauke Sakramente, Bostone, ar bet kur tarp jų, šis pleistras yra nuolatinis priminimas, kad„ Major League “beisbolas atvyksta į Las Vegasą ir sustiprina Las Vegasą kaip pasaulinės klasės sporto vietą.“

Partnerystė yra išskirtinė tarp korporacijų Džersio pataisų, daugiausia dėmesio skiriant ne privačiam prekės ženklui, o viso miesto turizmo tapatybei. „Tai yra unikalus korporacinis pleistras, nes jis naudojamas pačiam Las Vegaso parduoti“, – pokalbio su pokalbio metu sakė A atstovas, susijusio su A. „SportLogos.net“. „Jų dėmesys skiriamas žmonėms supažindinti ir pritraukti žmones į Las Vegasą, o trejus metus – savo pavadinimą į mūsų uniformą -„ Across 30 “ir tarptautiniu mastu – juos kelia rinkodaros požiūriu. Tuo pat metu tai naudinga prekės ženklo požiūriu, nes Las Vegasas yra mūsų būsimi namai. Mes turime dėvėti vardą trejus metus, kol jis oficialiai pasirodys per mūsų krūtinę. “
Skirtingai nuo kai kurių Džersio rėmimų, kai pleistrai dažnai skiriasi nuo vienodo dizaino, A ir LVCVA dirbo kartu, kad užtikrintų, jog Las Vegaso pleistras sklandžiai susimaišytų su komandos spalvų schema. „Kai kalbėjome su jais apie pleistro dizainą, jie norėjo, kad jis jaustųsi sklandus – ne kaip atskiras korporatyvinis logotipas, bet tai, kas natūraliai tinka A tapatybei. Jie norėjo, kad tai jaustųsi susiję su komanda. “
Kitus tris sezonus atletika praleis žaisdami Sakramento Sutter sveikatos parke, atpažindama jų laikinus namus atskirai, Anksčiau paskelbtas Sakramento pleistras Ant rankovės priešais šį naują pleistrą. Kai vienu metu dėvimi Las Vegaso ir Sakramento pleistrai, „A“ uniformos atspindės tiek jų ateitį, tiek dabartinę, nes jie žais paskutinius tris sezonus Kalifornijoje.
„Sakramentas bus mūsų namai ateinantiems trejiems metams, ir visi ten žiūri rimtai – jie nori sukurti unikaliausią„ Major League “beisbolo patirtį, kokią mes kada nors matėme“, – pažymėjo komanda. „Tai svarbu, tačiau tuo pat metu šis pleistras yra galimybė padėti mums sujungti mūsų būsimus namus per ateinančius trejus metus, kartu parodant„ Major League Baseball “galią vietiniame, regioniniame, nacionaliniame ir tarptautiniame mastu“.

Kaip pabrėžiama pranešime spaudai, partnerystė apima ne tik megztinių pleistrą, bet ir „kaip„ oficialus „A“ tikslo partneris “, klubas ir LVCVA bendradarbiaus įgyvendindami įvairias rinkodaros iniciatyvas, skirtas suteikti„ Las Vegas “patirtį tiek„ Ballpark “, tiek„ Ballpark “, tiek„ Online “. Ventiliatoriai turės galimybę įsitraukti į išskirtinį turinį, reklamas ir renginius, kurie suteikia žvilgsnį į tai, kas laukia beisbolo gerbėjų Las Vegase. “
Ventiliatoriai pirmą kartą pamatys Las Vegaso pleistrą ant „A“ megztinių, kai kovo 27 d. Jie pasirinks lauką kovo 27 d. Sietle kovo 31 d. Sakramente. Po 57 metų Oaklande, kur jie iškovojo keturis „World Series“ titulus, lengvoji atletika persikelia į Sakramentą 2025–2027 sezonams.
Sakramente atletika žais be geografinio identifikatoriaus; Jie tiesiog bus žinomi kaip lengvoji atletika (arba tiesiog trumpai). 2025 m. Sezonui komanda dėvės tas pačias uniformas kaip ir praėjusį sezoną, su Visos nuorodos į „Oaklandą“ pakeistos „lengvosios atletikos“ ir Dramblio pleistras ant marškinėlių rankovių pakeistos Naujasis Sakramento pleistras. Kartu su šiais pakeitimais komanda vilkės memorialinę rankovių pleistrą, pagerbiantį ilgamečio A legendą Rickey Hendersonsu jo numeriu 24 aukso ant žaliojo rato.
