„Encore“ yra AI pagrįsta paieškos sistema, skirta jūsų taupiems poreikiams patenkinti
Buvęs „Apple“ inžinierius Alexas Ruberis ir buvęs „Twitter“ bei „Asana“ inžinierius Parthas Chopra pirmą kartą susitiko „Y Combinator“ įkūrėjų rungtynių platformoje, o vėliau susitiko asmeniškai apsipirkti sendaikčių parduotuvėje. Vėliau jie išvyko į apsipirkimo kelionę sendaikčių parduotuvėje, kur kalbėjo apie problemų sprendimą ieškant tinkamo produkto internetinėje erdvėje.
Daugelis vartotojų stengiasi rasti tinkamą prekę nepraleidžiant valandų „Instagram“. Norėdami tai išspręsti, duetas kuria paieškos variklį Encore, kuris leidžia vartotojams ieškoti naudotoms prekėms iš įvairių šaltinių. Šiuo metu startuolis yra pirmosios „Y Combinator“ rudens partijos dalis.
„Visa dėvėtų prekių rinka tikrai susiskaldžiusi. Yra šimtai išteklių, tokių kaip Depop, Mercari, ThredUp, eBay, Craigslist ir kt. Vartotojams sunku juos visus išnagrinėti, kad pabandytų pasiekti jūsų ieškomą produktą. Taigi norėjome pašalinti tą vartotojų trintį“, – sakė Ruberis per pokalbį su „TechCrunch“.
Ir Ruberis, ir Chopra yra imigrantai, sakė jis, ir jie buvo įpratę leisti laiką ir pinigus sendaikčių parduotuvėse.
Tačiau taupyti nėra lengva. Kai Ruberis bandė rasti konkretų švarką iš televizijos laidos (Carmy kratinys iš „Meškiuko“), jis pradėjo galvoti apie gaminio, kuris padėtų jam tai padaryti, kūrimą. Jis taip pat norėjo ieškoti įkūrėjo, dirbančio žiedinės ekonomikos erdvėje. Jis pažymėjo, kad Chopra puikiai tiko, nes jis domisi mada ir taupumu.
„Man taip pat buvo asmeninis susidomėjimas, nes mama kiekvieną sekmadienį vesdavo į sendaikčių turgų. Kai pradėjau mokytis instrumento, iš tų vietų prisipirkau daug daiktų, įskaitant fortepijoną. Pagrindinė tiek sendaikčių turgų, tiek „Encore“ idėja yra rasti paslėptą brangakmenį“, – pažymėjo buvęs „Apple“ inžinierius.
„Encore“ AI pagrįsta paieška
„Encore“ galite įvesti užklausą ir gauti atitikmenis iš kelių šaltinių, įskaitant „Poshmark“, „RealReal“, „Grailed“, „Etsy“ ir „eBay“. Kadangi „Encore“ naudoja didelę kalbos modelio technologiją, galite įvesti užklausą, pvz., „Parodyk man suknelę, kurią Emily vilkėjo „Emily Paryžiuje“ 3 sezono 4 serijoje.
Paieškos variklis taip pat rodo dalinius raginimus, pvz., „Outfit inspo for“ ir „Shop from the Show“. Kai juos paliesite, galite užbaigti raginimą naudodami automatiškai užpildytus pasiūlymus arba savo žodžius. Tai daugiausia skirta parodyti naudotojams įvairius paieškos terminus, kuriuos jie gali naudoti, ir išvengti tuščio puslapio, kai naudotojai dar nesupranta paieškos variklio galimybių.
Ruberis pažymėjo, kad sakinio ilgis gali skirtis, kartais labai. Kai kurie žmonės tiesiog įveda paprastą sakinį, pvz., „Parodyk man džinsus“, o kiti rašo išsamų aprašymą, pvz., „Aš esu 6'2 colių ūgio žmogus, kuris sklando ir ieško slidininko kelnių iki 100 USD be didelių logotipų“.
Naudotų prekių mažmeninės prekybos rinka auga, analitikai prognozuoja, kad iki 2028 m. ji pasieks 73 milijardus JAV dolerių ir 350 milijardų JAV dolerių visame pasaulyje. 2025 m.
„Encore“ apdoroja daugiau nei 50 000 paieškų per mėnesį ir stebi paieškų augimą 26 %, o paspaudimų – 15 %.
Šiuo metu startuolis, siekdamas gauti pajamų, priklauso nuo filialų akcijų. Tačiau bendrovė taip pat eksperimentuoja su 3 USD per mėnesį prenumerata, suteikiančia neribotas paieškas naudojant pažangius modelius, ieškant prekių įkeliant vaizdus ir teikiant palaikymą el. paštu ir pokalbiais.