„Intuitive Machines“ generalinis direktorius: „Dabar turime platformą mėnulio ekonomikai“

„Intuitive Machines“ generalinis direktorius: „Dabar turime platformą mėnulio ekonomikai“


Steve'as Altemusas nusiteikęs optimistiškai. Ir kaip „Intuitive Machines“ generalinis direktorius, kuris pateko į istoriją su pirmuoju sėkmingu privačios įmonės nusileidimu Mėnulyje, jis turi rimtų priežasčių. Tačiau tai buvo tik jo įmonės planų sukurti „pilną krūvą: visos detalės, kurių reikia norint sukurti misijas į Mėnulį, Mėnulyje ir aplink mėnulį“ pradžia.

Interviu su „TechCrunch“ Altemus paaiškino, kad „Intuitive Machines“ yra unikali padėtis palaikyti Mėnulio misijas ir galiausiai Mėnulio ekonomiką, ne tik kaip NASA ar Pentagono rangovas, bet ir kaip visavertė komercinių kosmoso paslaugų įmonė.

„Intuitive Machines“ neseniai buvo pripažinta vienintele laimėtoja už kelių milijardų dolerių vertės cislunar ryšių paslaugų sutartį, o tai reiškia, kad ji bus ta, kuri teiks didelio pralaidumo ryšius „Artemis“ ir bet kuriai kitai misijai.

„Tai didžiulis dalykas“, – sakė Altemusas. „Dabar turime trečią taburetės koją, kad išlaikytume įmonę.

„Mes turėjome CLPS (komercinių mėnulio naudingųjų krovinių paslaugų) sutartį, kuri buvo pristatymo paslauga; tada turime LTV (mėnulio visureigio) sutartį, kuri yra infrastruktūra kaip paslauga. Vidurinė dalis iš tikrųjų yra duomenų perdavimas ir analizė, naudojant šiuos komercinius Artemidės mėnulio duomenis – jei gerai pagalvotumėte, dabar turime Mėnulio ekonomikos platformą“, – tęsė jis. „Ir mes galime tai padaryti kaip komercinis tų paslaugų tiekėjas.”

Alternatyva istoriškai buvo „išskirtinės“ sistemos, nepaprastai brangios vienkartinės misijos, tokios kaip „Lunar Reconnaissance Orbiter“. Techniškai stulbinantis, bet su devynių skaitmenų kainų etiketėmis. Vis dažniau vyriausybės klientai, civiliai ir kariškiai renkasi ekonomiškesnes priemones tam pačiam tikslui pasiekti; turbūt geriausias pavyzdys yra SpaceX Falcon 9 ir Dragon kapsulių naudojimas astronautams gabenti į TKS ir iš jos – tai kažkada buvo daug sunkesnė ir brangesnė užduotis.

SpaceX raketa paleidimo aikštelėje
Vaizdo kreditai:SpaceX (atsidaro naujame lange)

Įdomu tai, kad „Altemus“ įvardijo nesusikalbėjimą su dabartiniu savo technologijų paketu.

„Kai NASA pirmą kartą suteikė mums CLPS apdovanojimą, įvyko nesusipratimas. Manėme, kad jie sako: skriskite į Mėnulį ir sugrąžinkite mums duomenis, o jums neleidžiama naudotis Deep Space Network“, – sakė jis. Pasirodo, jie buvo leido naudoti DSN, bet jie vis tiek dirbo pagal šį apribojimą. „Nuo 2019 m. turėjome sukurti tinklą, kad galėtume susisiekti nuo Žemės iki Mėnulio iki mūsų nusileidimo aparato ir atgal. Taigi būtinai turėjome išsiaiškinti šią kompetenciją, turėjome pereiti į komunikacijos ir navigacijos sritis, kad įveiktume reguliavimo kliūtis.

Rezultatas yra tai, kad bendrovė gavo daug tvirtesnį sprendimą, nei buvo būtinai būtina, tačiau dėl to ji atsidūrė pirmoje pozicijoje Mėnulio komunikacijos sutartyje, kurią ji iš tikrųjų laimėjo kaip vienintelė tiekėja.

Daugelis gali manyti, kad „SpaceX“ su didžiuliu „Starlink“ palydovų žvaigždynu natūraliai tiktų kosminių ryšių paslaugoms teikti. Tačiau nepaisant paviršutiniškų panašumų (radijo signalų siuntimas iš kosmoso), tai labai skirtingos problemos, kurios sprendžiamos.

„Kai galvojate apie Mėnulio ryšius, tai iš esmės kitoks fizikos klausimas“, – paaiškino Altemusas. „Reikia suprasti aplinką, suprasti atstumus ir situacijas. Naudojome komercinių antžeminių stočių rinkinį, keliolika radijo astronomijos dydžio lėkštelių įvairiose šalyse. Ir kai pagalvoji apie Mėnulio nusileidimo aparato kūrimą, tai yra sudėtingesnė mašina nei palydovas, besisukantis aplink Mėnulį – taigi talentas jau yra namuose.

Nors Mėnulio ryšio sutartis yra naujausia ir reikšmingiausia intuityvioms mašinoms, Mėnulio visureigį – naująjį Mėnulio vežimėlį – paprastiems žmonėms tikrai lengviausia įvertinti. Bendrovė dirba su AVL, Boeing, Michelin ir Northrop Grumman kaip komanda, konkuruodama su komandomis, kurioms vadovauja Lunar Outpost ir Astrolab. Sutartis yra ne tik statyti nauja Mėnulio transporto priemonė, bet eksploatuojama ir palaikoma 10 metų; kaip pažymėjo Altemusas, tai yra daug daugiau nei rover projektavimo darbas.

Vaizdo kreditai:Intuityvios mašinos

„Jei gerai pagalvotumėte, tai yra pirmoji komercinės infrastruktūros dalis Mėnulio paviršiuje, kuri turi veikti autonomiškai. Galite būti sužavėti vežimėliu, bet vis tiek turite teikti paslaugą“, – sakė jis. „IM, kaip įmonė, yra vienintelė grupė, kuri turi nusileidimo įrenginį LTV pristatyti, patį LTV kaip transporto priemonę, o komunikacijos ir navigacijos sistemas, kad Mėnulyje galėtų jį autonomiškai valdyti. Įmonė tam labai gerai paruošta“.

Vis dėlto jis suskubo pridurti, kad Mėnulio marsaeigio kūrimas savaime nėra įdomus.

„Visos trys įmonės kuria Žemėje esantį maketą, kad galėtų atlikti tinkamumo patikrinimus ir vertinimus su žmonių astronautais: ar jūsų dizainas yra palankus išlipti, nuimti ir pakeisti įrangą, kaip ji veikia ir važiuoja“, – sakė Altemusas. „Juokinga – astronautai ką tik atliko testą, o du iš jų iš tikrųjų vaikščiojo Mėnulyje. Išgirsti apie Moon Buggy, kaip jie veikė, koks jis buvo ir kaip jautėsi dirvožemis… Pasakysiu jums, tai buvo žavu.

„Intuitive Machines“ dar nesiruošia tapti naujuoju lyderiu; tradiciniai pirkimo metodai, sudaryti iš išlaidų ir apdovanojimų, užleidžia vietą fiksuotų kainų sutartims su įmontuotomis ilgomis paslaugų ir palaikymo uodegomis. „Ar gali (pirminės reikšmės) veikti toje aplinkoje? JAV konkurencingumo raktas yra tai, kad mes judėtume greičiau; greitis ir judrumas leidžia tokioms įmonėms kaip IM būti sėkmingoms, o tradicinėms aviacijos ir kosmoso įmonėms buvo sunku prisitaikyti.

„Intuitive Machines“, kurioje dirba 400 žmonių ir auga, vis dar yra palyginti nedidelė, tačiau ji sparčiai samdo darbuotojus. Altemusas ne veltui yra įsikūręs Hiustone: „Kai palikau NASA ir išėjau pro Johnson Space Center vartus, vienas iš pagrindinių dalykų, kurį nusprendžiau, buvo tai, kad tai puiki vieta kurti įmonę: visai šalia žmonių kosminių skrydžių centras. Talentų telkinys šioje srityje yra neįtikėtinas. Samdome iš visos šalies, bet čia patrauklu. Jie mato įmonės kultūrą ir energiją – gali pajusti, ką reiškia laimėti.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -