„Jei iš tikrųjų sprendžiate problemą, nekalbate apie jokią ažiotažą“, – sako investuotojas

„Jei iš tikrųjų sprendžiate problemą, nekalbate apie jokią ažiotažą“, -


Ažiotažas apčiuopiamas: TechCrunch Disrupt 2024 renginyje San Fransiske – vienoje iš vienintelių vietų, kur „Waymo“ yra prieinama visuomenei – susirenka technikos žmonės iš arti ir iš toli, – daug kalbama apie autonominių transporto priemonių paslaugą.

„Jei galvojate apie dirbtinio intelekto ažiotažą ir visa kita, visi susijaudina, kaip atrodo po 10 metų, kai žiūrite į savarankiškai važiuojančius automobilius“, – „TechCrunch“ scenoje sakė „FPV Ventures“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris Pegah Ebrahimi. Disrupt 2024. „Tam tam tikrą laiką nebūna tobulas, bet žmonės tikrai susijaudina ir gyvena šiame optimizmo pasaulyje, kas tai galėtų būti, ir jie tarsi nori, kad viskas įvyktų dabar“.

Jaudulys apie Waymo tarp „Disrupt“ dalyvių iš ne San Francisko yra aiškus pavyzdys, kaip veikia ažiotažas: mes daugiau investuojame į tai, kas gali nutikti, o ne į tai, kas iš tikrųjų vyksta dabar, ty „Waymo“ yra lėtesnis (o kartais ir brangesnis). nei Uber. Bet smagu, ir socialiniuose tinkluose dalytis vaizdo įrašu, kuriame užfiksuota be vairuotojo transporto priemonė, yra nenumaldoma.

Natalie Sportelli, „Bullish“ direktorei, socialinė žiniasklaida yra pagrindinė ažiotažo veikimo dalis.

„Manau, kad interneto jaudulys ir žiniasklaida sukuria daug triukšmo vartotojui (produktams),“ – scenoje sakė Sportelli. Tačiau socialinė žiniasklaida tinka ne tik futuristinėms patirtims, tokioms kaip Waymo. Net Mill, kurį įkūrėjas Harry Tannenbaum vadina „pikčiausiu meškėno košmaru“, savo aukštųjų technologijų šiukšliadėžei „Instagram“ tinkle sugebėjo pritraukti daugiau nei 80 000 sekėjų.

„Prašome žmonių kartu su mumis pasinerti į šiukšliadėžę“, – sakė Tannenbaumas. „Manau, kad kiekvieną kartą, kai gali padėti žmonėms sustiprinti jūsų pranešimą ir sukurti turinį, kuris pats savaime būtų tikrai įdomus ir įdomus, tai daug geriau nei mokėti už paspaudimą.

Malūno šiukšliadėžės išdžiovina kompostuojamas medžiagas ir suskaido jas į žemę, kuri gali būti naudojama sodininkystei arba vištų pašarui. „Trash“ technologija gali būti ne itin žavinga, tačiau jos verslą galima lengvai perdaryti į vertingą ekologišką technologiją, galinčią sumažinti maisto švaistymą (kai „Mill“ pasieks vidutiniam vartotojui prieinamą kainą – šiuo metu kainuoja 360 USD per metus).

Kalbant apie vartotoją, „Sportelli“ teigia, kad geriausias būdas išnaudoti ažiotažą yra užmegzti ilgalaikius santykius su klientais.

„Vienas dalykas, kurį tikrai išmokau per visą savo karjerą, yra tai, kad žmonės mylės jus ir toliau pirks iš jūsų, jei jiems tikrai patiks gaminio patirtis ir patiks tai, ką jie jaučia“, – sakė ji. Tai išlieka tiesa, nesvarbu, ar tai madingas produktas, pvz., „Glossier“ veido prausiklis, ar, taip, šiukšliadėžė. „Tai taip pat pasakytina apie B2B SaaS, pavyzdžiui, aš myliu „Guiteline“, mano 401(K) teikėją, ir tai yra programinė įranga, ir manau, kad patirtis yra nuostabi.

Atsižvelgiant į dabartinį ažiotažą apie dirbtinį intelektą, kai kurios bendrovės nori pasakyti investuotojams, kad jas naudoja DI, o kitos yra mažiau atviros. Iš „Mill's“ produkto iš pirmo žvilgsnio nesuprasite, kad jis naudoja dirbtinį intelektą, kad žinotų, kada šiukšliadėžėje yra pakankamai maisto, kad pradėtų jį dehidratuoti.

Kaip investuotojas, Ebrahimi labiau domisi bendru įmonės potencialu, o ne ryšiu su žiniasklaidos šurmuliu.

„Jei iš tikrųjų sprendžiate problemą, nekalbate apie jokius ažiotažinius dalykus – jums atrodo, kad tai yra problema, kurią sprendžiu“, – sakė ji. „Jūs nenorite girdėti apie ažiotažą. … Jūs tiesiog norite žinoti, ką sprendžiate ir ar galite tai išspręsti už mane efektyviai?





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -