„Tottenham Hotspur Tweaks“ pirminis logotipas, vėl pristatoma monograma kaip „Remastered“ prekės ženklo dalis – „SportsLogos.Net“ naujienos

„Tottenham Hotspur Tweaks“ pirminis logotipas, vėl pristatoma monograma kaip „Remastered“


Perdarytas pagrindinis logotipas ir nauja monograma yra Anglijos „Premier“ lygos komandos „Tottenham Hotspur“ „pertvarkyto“ vizualinio prekės ženklo akcentas, kurį klubas savo svetainėje pristatė pirmadienį, lapkričio 18 d.

„Tottenham“ pirmadienio pranešime sako, kad naujasis prekės ženklo identitetas siekia aprėpti jo „turtingą istoriją ir neabejotiną paveldą“ ir buvo sukurtas padedant daugiau nei 300 žaidėjų, darbuotojų ir rėmėjų. „Mūsų naujoji tapatybė suteikia galimybę žaismingiau ir drąsiau žiūrėti į klubo prekės ženklą įvairiose platformose, kuriose jis dabar veikia, ypatingą dėmesį skiriant aiškumui skaitmeninėje aplinkoje“, – teigė klubas.

Ryškiausias pakeitimas yra komandos pagrindinis herbas, kurio naujausioje versijoje pavaizduotas gaidys, stovintis ant futbolo kamuolio, ir kuri buvo priimta 2006 m. Po pirmadienio pranešimo lenktas tekstas „TOTTENHAM HOTSPUR“ buvo pašalintas iš po futbolo kamuolio. herbas gali stovėti atskirai ir būti efektyviau pritaikytas įvairiose programose, įskaitant skaitmenines.

Kartu su perdirbtu logotipu klubas taip pat pristatė silueto versiją, „kuri leidžia žaismingiau išreikšti prekės ženklą“. Nors tamsiai mėlyna ir balta išlieka kaip pagrindinės „Spurs“ spalvos, naujasis prekės ženklas taip pat pristato „naują pagalbinių spalvų paletę“, įkvėptą klubo istorijos elementų. Tai yra Blazing Yellow, Paxton Purple, Hot Terracotta ir Elm Green.

Kitas svarbus atnaujinto prekės ženklo elementas yra „THFC“ monogramos iš naujo įvedimas į klubo logotipų rinkinį. Panašios monogramos buvo plačiai naudojamos ankstesnėse klubo herbo kartose, o dabar ji stovi atskirai.

„Tottenham“ taip pat sukūrė šešių „skiriamųjų ženklų“ rinkinį, skirtą paminėti klubo istorijos elementus ir paremti jų prekės ženklo pasakojimus. Tai apima:

  • HOTSPUR 'h': „Įkvėpimo sėmėsi iš viduramžių didiko sero Henrio Persio, dar žinomo kaip „Harry Hotspur“, kurio vardu klubą pavadino jo įkūrėjai.
  • SEPTYNIOS SESES: „Garsieji septyni medžiai N17, žinomi kaip Septynios seserys, kurie puošė mūsų ankstesnius klubo ženklelius.
  • DUJŲ LIŪTAI: „The Two Lions Rampant“ yra paimti iš Northumberlandų šeimos, kuri yra labai svarbi vietinės vietovės istorijoje, herbas.
  • BRUCE PILIS: „Kitas bruožas iš senųjų klubo herbų. Apvalus Briuso pilies bokštas Lordship Lane mieste, Totenhame.
  • BALTAI KARŠTA: „Pagarba senam skydui, kuris puikavosi White Hart Lane rytiniame stende, žemiau auksinio gaidžio.
  • EST. 1882 m.: „Švenčiame mūsų puikaus klubo įkūrimo metus.

„Tottenham“ parašo šriftas, kuris pirmą kartą buvo sukurtas beveik prieš 20 metų, taip pat buvo perdarytas, pridėjus papildomų svarmenų ir pločių kartu su specialiais simboliais ir ligatūros. Mažosiomis raidėmis rašoma versija taip pat sukurta naudoti pastraipose ir ilgose teksto kopijose.

„Spurs“ savo rungtynių rinkiniuose jau keletą metų naudoja gaidžio keteros versiją be teksto apačioje. Tai apima „Nike“ ir „Under Armour“ pagamintus rinkinius.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -